Klucz do umysłu klienta

 
Klucz do umysłu klienta
Zawiera darmowych rozdziałów: 9
Stron w książce: 172 Udostępniono darmowych stron: 11
Data wydania: 2010-05-26Przejdź na stronę księgarni
Czytano online: 2Cena ebook: 24,90 zł
Język wydania: PolishWydawnictwo: Złote Myśli
Pobierz pdfCzytaj Alt+1Czytaj online
( Alt+1 )

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub po prostu Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, to prawdopodobnie chcesz dowiedzieć się... Co różni genialnych sprzedawców od nieudolnych akwizytorów?

Tak naprawdę najbardziej spektakularne sukcesy w sprzedaży osiągają ci, którzy wiedzą, jak wpłynąć na decyzję swoich klientów. No właśnie, wszystko wydaje się proste, jednak w jaki sposób odkryć, czego dokładnie chcą kupujący? Odpowiedź tkwi w zrozumieniu, jak działa nasz umysł w momencie podejmowania decyzji o zakupie. I tutaj z pomocą może przyjść Ci "Klucz do umysłu klienta" będący kompletnym przewodnikiem, który bez zbędnego lania wody przeprowadzi Cię od "nie" do "tak" w sprzedaży.

Z książki tej dowiesz się m.in.:

  • jak działa 14 złotych zasad sprzedaży opartej na potrzebach klienta.
  • poznasz prawdziwą szkołę zadawania pytań, które naprowadzą Twojego rozmówcę na korzystną dla Ciebie decyzję;
  • jak prowadzić rozmowę handlową, tak aby zakończyła się sukcesem;

i przede wszystkim:

  • jak zyskać przewagę nad konkurencją, stosując jeden z najbardziej lekceważonych przez sprzedawców elementów rozmowy handlowej.

Zdobądź teraz "Klucz do umysłu klienta" i zacznij osiągać nieograniczone sukcesy w sprzedaży.

...

  1. Ustalenia terminologiczne ( 7 )
    1. 1. Kunszt = jakość + profesjonalizm ( 7 )
    2. 2. Co to jest „potrzeba”? ( 7 )
  2. Cele diagnozowania potrzeb klienta ( 13 )
    1. 1. Wzajemny szacunek i zaufanie ( 13 )
    2. 2. Weź swojego rozmówcę za rękę i poprowadź ( 13 )
    3. 3. Kluczem do sukcesu jest rozpoznawanie ważnych potrzeb klienta ( 14 )
    4. 4. Punktem wyjścia są cele klienta, a nie pieniądze ( 16 )
    5. 5. Czym jest Diagnoza Potrzeb Indywidualnych? ( 17 )
    6. 6. Odgadywanie myśli czy gruntowna diagnoza? ( 20 )
    7. 7. Zanim wypiszesz receptę, postaw diagnozę ( 24 )
    8. 8. Cele diagnozowania potrzeb Indywidualnych ( 25 )
    9. 9. Korzyści dla klienta ( 27 )
    10. 10. Ograniczenia ( 28 )
    11. 11. Podsumowanie ( 28 )
  3. Układ trynitarny diagnozowania potrzeb klienta ( 32 )
  4. Cele i marzenia ( 34 )
    1. 1. Dlaczego nieracjonalnie wydajemy pieniądze? ( 34 )
    2. 2. Cechy pieniądza: ( 35 )
    3. 3. Prawa budżetów rodzinnych: ( 36 )
    4. 4. Murphologia rynkowa ( 36 )
    5. 5. Zdolność wyznaczania celów ( 38 )
    6. 6. Wróć do czasów dzieciństwa – zacznij marzyć ( 39 )
    7. 7. Dlaczego ludzie nie wyznaczają celów? ( 40 )
    8. 8. Przyszłość należy do tych, którzy wierzą, że spełnią się ich marzenia ( 42 )
  5. Złote zasady rozpoznawania potrzeb klienta ( 44 )
  6. Droga do sukcesu wiedzie poprzez zadawanie pytań ( 53 )
    1. 1. Zamiast wydawać rozkazy, zręcznie pytaj ( 53 )
    2. 2. Korzyści wynikające z zadawania pytań ( 54 )
    3. 3. Umowa o prawie do zadawania pytań ( 58 )
    4. 4. Błędy popełniane przy zadawaniu pytań ( 59 )
    5. 5. Jak zadawać pytania? ( 60 )
    6. 6. Kolejność zadawania pytań ( 61 )
    7. 7. Używaj pytań sugerujących odpowiedź ( 62 )
    8. 8. Podstawowe rodzaje pytań ( 66 )
    9. 9. Otwarte pytania informacyjne ( 70 )
    10. 10. Kluczowe, sprawdzone w działaniu pytania ( 75 )
    11. 11. Pytania sytuacyjne ( 80 )
  7. Słuchanie empatyczne — najważniejsza rzecz między pytaniami ( 95 )
    1. 1. Ludzie pragną, aby ktoś słuchał ich naprawdę ( 95 )
    2. 2. Konsekwencje gadulstwa ( 97 )
    3. 3. Posługiwanie się pytaniami zawsze prowadzi do sprzedaży ( 98 )
    4. 4. Aktywne słuchanie wymaga kilku prostych zasad ( 99 )
    5. 5. Ludzie kupują od osób, które ich słuchają ( 101 )
    6. 6. Odpowiednie proporcje ( 102 )
    7. 7. Po ograniczeniach poznać mistrza ( 103 )
    8. 8. Wsłuchuj się w myśli ludzi, nie tylko w ich słowa – słuchanie empatyczne ( 104 )
    9. 9. Uważnie słuchaj ( 105 )
    10. 10. Jak być dobrym słuchaczem? ( 106 )
    11. 11. Koncentruj się ( 110 )
    12. 12. Podczas każdej rozmowy zachowuj się jak profesjonalny dyplomata i cierpliwy rozmówca ( 111 )
    13. 13. Zalety milczenia ( 112 )
    14. 14. Od muzyki piękniejsza jest tylko cisza ( 113 )
    15. 15. Mądrość jest w ciszy ( 113 )
    16. 16. Słuchanie empatyczne jest lepsze niż mówienie ( 114 )
    17. 17. Korzyści płynące ze słuchania empatycznego ( 115 )
    18. 18. Techniki wspomagające słuchanie ( 116 )
    19. 19. Podsumowanie ( 116 )
  8. Zamień potrzeby klienta w nieodparte pragnienia ( 118 )
    1. 1. Wstępna analiza — zadawanie pytań otwierających ( 118 )
    2. 2. Rozpoznanie potrzeby ( 120 )
    3. 3. Uświadomienie potrzeb ( 121 )
    4. 4. Parafraza ( 121 )
    5. 5. Uświadomienie znaczenia problemu ( 122 )
    6. 6. Zaangażowanie procesów myślowych Twojego rozmówcy ( 124 )
    7. 7. Odmalowanie pozytywnego obrazu rezultatów końcowych ( 125 )
    8. 8. Ustal hierarchię potrzeb finansowych ( 125 )
    9. 9. Określ cele inwestycyjne ( 127 )
    10. 10. Oszacuj horyzont czasowy ( 128 )
    11. 11. Określ możliwości finansowe ( 129 )
    12. 12. Zidentyfikuj profil inwestora ( 130 )
    13. 13. Oblicz oczekiwaną stopę zwrotu ( 131 )
    14. 14. Wybierz strategię zmian i inwestycji ( 131 )
    15. 15. Ustal rodzaj funduszu inwestycyjnego ( 132 )
    16. 16. Wybierz politykę inwestycyjną ( 132 )
    17. 17. Wezwij do działania ( 133 )
    18. 18. Wnioski ( 136 )
  9. Rozpoznawanie potrzeb wspierane komunikatami graficznymi ( 139 )
    1. 1. Założenia szczegółowe ( 139 )
    2. 2. Dlaczego zaplanowana prezentacja multimedialna? ( 142 )
    3. 3. Wzajemny szacunek i zaufanie ( 145 )
    4. 4. Psychologiczne zasady skutecznej Analizy ( 146 )
    5. 5. Poziomy myślenia w toku Analizy ( 149 )
    6. 6. Aktywność klienta ( 151 )
    7. 7. Zalety i korzyści zaplanowanej Analizy Potrzeb ( 152 )
    8. 8. Korzyści dla klienta ( 154 )
    9. 9. Ograniczenia ( 155 )
    10. 10. Wymagania szkoleniowe ( 155 )
    11. 11. Jak kreować obrazy korzyści słowami i modelować emocje zakupu? ( 156 )
    12. 12. Pamiętaj! ( 158 )
    13. 13. Wizualizacja korzyści ( 164 )
    14. 14. Prawdziwe obrazy ( 171 )
    15. 15. Sporządź dobre materiały reklamowe ( 172 )
    16. 16. Zalety i korzyści zaplanowanej prezentacji ( 172 )
https://facebook.com/wiedzanaplus
Alt + 9
Pomoc ( Alt + 0 )
Loading...