Recepta na sprzedaż
Zawiera darmowych rozdziałów: 12 | |
Stron w książce: 131 | Udostępniono darmowych stron: 16 |
Data wydania: 2009-01-28 | Przejdź na stronę księgarni |
Czytano online: 1 | Cena ebook: 29,90 zł |
Język wydania: Polish | Wydawnictwo: Złote Myśli |
Pobierz pdf | Czytaj online ( Alt+1 ) |
Teraz możesz dowiedzieć się, jak naprawdę zostać skuteczniejszym handlowcem, poznając PRAKTYCZNE i SPRAWDZONE techniki sprzedaży. Na rynku jest wiele książek o technikach sprzedaży, relacjach z klientem, sztuce perswazji i wszystkim innym, co ma służyć do zwiększenia sprzedaży. Jeśli przejdziesz się do jakiejkolwiek księgarni, to znajdziesz dziesiątki najróżniejszych pozycji, które będą dawały Ci wiele rad, jak sprzedawać i co zrobić, aby klienci kupowali od Ciebie. Tak naprawdę to rzadko która z nich napisana jest przez prawdziwych sprzedawców. Ludzi, którzy dzień w dzień są na pierwszej linii sprzedażowego frontu. Ludzi, którzy spotykają się z klientami, którzy muszą radzić sobie z ich obiekcjami i przyjmować reklamacje. Jak sądzisz, od kogo nauczysz się więcej: od sprzedawców czy od teoretyków?
Ta książka jest zupełnie inna. Jej autorka „zjadła zęby” na wszystkim, co jest związane ze sprzedażą. Pracowała dla największych firm sprzedażowych i finansowych. Zajmowała się szkoleniem nowych sprzedawców oraz budowała relacje z klientami. Od ponad piętnastu lat całe jej zawodowe życie skupia się i kręci wokół sprzedaży. Spotykała się z najróżniejszymi sytuacjami, najbardziej wymagającymi klientami i problemami, które mogą się pojawiać przy sprzedaży. Pracowała jako sprzedawca, przedstawiciel handlowy, coach, trener.
"Ciekawa książka, wiele trafnych uwag. Rady Julity wykorzystywałam wcześniej w mojej pracy, ale teraz wiem jak wykorzystać je w pełni, by osiągnąć sukces w sprzedaży. Pozdrawiam."
Małgorzata
...
WITAJ! ( 5 )
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ? ( 9 )
ZAWÓD: SPRZEDAWCA – KONIECZNOŚĆ CZY WYBÓR? ( 16 )
RYNEK, CZYLI SKĄD SIĘ BIORĄ KLIENCI? ( 20 )
- Metafora farmy ( 20 )
- Pierwsze prace na Twojej farmie ( 21 )
- Jest czas siewu i jest czas zbioru ( 23 )
POSTAĆ PIERWSZA: ANNA ( 26 )
PIERWSZE SZKOLENIE W PRACY ( 29 )
POSTAĆ DRUGA: TOMASZ ( 37 )
- Historia pani Halinki ( 38 )
SZKOLENIE Z TECHNIK SPRZEDAŻY ( 41 )
OBIEKCJE KLIENTÓW, CZYLI „JESZCZE NIE JESTEM GOTOWY!” ( 50 )
TYPOLOGIA KLIENTÓW – PRZYPADKI Z ŻYCIA WZIĘTE ( 56 )
- Pan Marcin – wzrokowiec, skoncentrowany na sobie ( 56 )
- Pan Jerzy – słuchowiec, typ audytywny ( 58 )
- Pani Małgorzata – typ kinestetyczny i emocjonalny ( 59 )
- Ja – Inni ( 60 )
- Cele – Problemy ( 62 )
- Zgodny – Negujący ( 64 )
- Systematyczny – Chaotyczny ( 65 )
- Osobisty – Rzeczowy ( 66 )
- Podział klientów ze względu na płeć ( 67 )
- Podział klientów na grupy pokoleniowe – według Magge i Kent Ferraro ( 68 )
- Metaforyczny podział klientów – porównanie do oceanu ( 69 )
KRÓLIK Z KAPELUSZA, CZYLI CUDOWNY ŚWIAT NLP ( 72 )
- Główne założenia NLP ( 75 )
- Lingwistyka, czyli jak używać magicznych słów ( 79 )
- Presupozycje modelu Miltona ( 84 )
- Magia postulatów konwersacyjnych ( 90 )
- Metafory, cytaty i porównania ( 91 )
ANIA I TOMEK W TERENIE, NA SPOTKANIU GRUPOWYM ( 93 )
OBSŁUGA POSPRZEDAŻNA ( 107 )
POSTAĆ TRZECIA: NIKA, SPECJALISTA OD TRUDNYCH KLIENTÓW ( 111 )
POSTAĆ CZWARTA: EWA, SPECJALISTA OD BRANIA POLECEŃ ( 118 )
CO CIĘ NIE ZABIJE, TO CIĘ WZMOCNI ( 123 )
SŁOWNIK ( 128 )
BIBLIOGRAFIA ( 131 )
Biznes » Komunikacja i negocjacje