Recepta na sprzedaż

 
Recepta na sprzedaż
Zawiera darmowych rozdziałów: 12
Stron w książce: 131 Udostępniono darmowych stron: 16
Data wydania: 2009-01-28Przejdź na stronę księgarni
Czytano online: 1Cena ebook: 29,90 zł
Język wydania: PolishWydawnictwo: Złote Myśli
Pobierz pdfCzytaj Alt+1Czytaj online
( Alt+1 )

Teraz możesz dowiedzieć się, jak naprawdę zostać skuteczniejszym handlowcem, poznając PRAKTYCZNE i SPRAWDZONE techniki sprzedaży. Na rynku jest wiele książek o technikach sprzedaży, relacjach z klientem, sztuce perswazji i wszystkim innym, co ma służyć do zwiększenia sprzedaży. Jeśli przejdziesz się do jakiejkolwiek księgarni, to znajdziesz dziesiątki najróżniejszych pozycji, które będą dawały Ci wiele rad, jak sprzedawać i co zrobić, aby klienci kupowali od Ciebie. Tak naprawdę to rzadko która z nich napisana jest przez prawdziwych sprzedawców. Ludzi, którzy dzień w dzień są na pierwszej linii sprzedażowego frontu. Ludzi, którzy spotykają się z klientami, którzy muszą radzić sobie z ich obiekcjami i przyjmować reklamacje. Jak sądzisz, od kogo nauczysz się więcej: od sprzedawców czy od teoretyków?

Ta książka jest zupełnie inna. Jej autorka „zjadła zęby” na wszystkim, co jest związane ze sprzedażą. Pracowała dla największych firm sprzedażowych i finansowych. Zajmowała się szkoleniem nowych sprzedawców oraz budowała relacje z klientami. Od ponad piętnastu lat całe jej zawodowe życie skupia się i kręci wokół sprzedaży. Spotykała się z najróżniejszymi sytuacjami, najbardziej wymagającymi klientami i problemami, które mogą się pojawiać przy sprzedaży. Pracowała jako sprzedawca, przedstawiciel handlowy, coach, trener.

 

"Ciekawa książka, wiele trafnych uwag. Rady Julity wykorzystywałam wcześniej w mojej pracy, ale teraz wiem jak wykorzystać je w pełni, by osiągnąć sukces w sprzedaży. Pozdrawiam."

Małgorzata

...

WITAJ! ( 5 )

DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ? ( 9 )

ZAWÓD: SPRZEDAWCA – KONIECZNOŚĆ CZY WYBÓR? ( 16 )

RYNEK, CZYLI SKĄD SIĘ BIORĄ KLIENCI? ( 20 )

  • Metafora farmy ( 20 )
  • Pierwsze prace na Twojej farmie ( 21 )
  • Jest czas siewu i jest czas zbioru ( 23 )

POSTAĆ PIERWSZA: ANNA ( 26 )

PIERWSZE SZKOLENIE W PRACY ( 29 )

POSTAĆ DRUGA: TOMASZ ( 37 )

  • Historia pani Halinki ( 38 )

SZKOLENIE Z TECHNIK SPRZEDAŻY ( 41 )

OBIEKCJE KLIENTÓW, CZYLI „JESZCZE NIE JESTEM GOTOWY!” ( 50 )

TYPOLOGIA KLIENTÓW – PRZYPADKI Z ŻYCIA WZIĘTE ( 56 )

  • Pan Marcin – wzrokowiec, skoncentrowany na sobie ( 56 )
  • Pan Jerzy – słuchowiec, typ audytywny ( 58 )
  • Pani Małgorzata – typ kinestetyczny i emocjonalny ( 59 )
  • Ja – Inni ( 60 )
  • Cele – Problemy ( 62 )
  • Zgodny – Negujący ( 64 )
  • Systematyczny – Chaotyczny ( 65 )
  • Osobisty – Rzeczowy ( 66 )
  • Podział klientów ze względu na płeć ( 67 )
  • Podział klientów na grupy pokoleniowe – według Magge i Kent Ferraro ( 68 )
  • Metaforyczny podział klientów – porównanie do oceanu ( 69 )

KRÓLIK Z KAPELUSZA, CZYLI CUDOWNY ŚWIAT NLP ( 72 )

  • Główne założenia NLP ( 75 )
  • Lingwistyka, czyli jak używać magicznych słów ( 79 )
  • Presupozycje modelu Miltona ( 84 )
  • Magia postulatów konwersacyjnych ( 90 )
  • Metafory, cytaty i porównania ( 91 )

ANIA I TOMEK W TERENIE, NA SPOTKANIU GRUPOWYM ( 93 )

OBSŁUGA POSPRZEDAŻNA ( 107 )

POSTAĆ TRZECIA: NIKA, SPECJALISTA OD TRUDNYCH KLIENTÓW ( 111 )

POSTAĆ CZWARTA: EWA, SPECJALISTA OD BRANIA POLECEŃ ( 118 )

CO CIĘ NIE ZABIJE, TO CIĘ WZMOCNI ( 123 )

SŁOWNIK ( 128 )

BIBLIOGRAFIA ( 131 )

https://facebook.com/wiedzanaplus
Alt + 9
Pomoc ( Alt + 0 )
Loading...