Scientific Advertising

 
Scientific Advertising
Zawiera darmowych rozdziałów: 5
Stron w książce: 128 Udostępniono darmowych stron: 28
Data wydania: 2011-10-18Przejdź na stronę księgarni
Czytano online: 2Cena książki drukowanej: 29,90 zł
Język wydania: PolishWydawnictwo: Złote Myśli
Pobierz pdfCzytaj Alt+1Czytaj online
( Alt+1 )

Poznaj Claude'a Hopkinsa, nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Co takiego wiedział o tworzeniu reklam, czego nie wiedzą inni? Gdybyś stworzył reklamę, która zdobyłaby najwyższe laury, jakie przyznawane są w reklamowej branży, prawdopodobnie Claude Hopkins nie zainteresowałby się nawet Twoim imieniem. Ale jeśli – z dala od laurów, opublikowałbyś „brzydką” reklamę, której wyniki byłyby lepsze od przeciętnych, Hopkins na pewno nie zaznałby spokoju, dopóki nie poznałby sposobu, w jaki je osiągnąłeś. Tego chciał od reklamy – rezultatów, nie nagród w konkursach. Chciał, aby agencje reklamowe umiały sprzedawać produkty przy pomocy reklamy, zamiast sprzedawać same siebie… reklamodawcom. To oznacza odpowiedzialność. Wymagać, aby reklama sprzedawała towar, który promuje. I żądać monitorowania jej rezultatów. Dlatego tak rzadko dziś mówi się o tym geniuszu reklamy. Kto chciałby stawać każdego dnia twarzą w twarz z rzeczywistym adresatem reklamy – z klientem – i znosić jego niepodważalny i bezwzględny werdykt. Hopkins uważał, że czas spędzony na różne podejrzane teorie reklamy to czas stracony. Ten sam czas poświęcony na sprzedaż w prawdziwym świecie byłby – jego zdaniem – wart wielokrotnie więcej. Jeśli i Ciebie interesują konkretne rezultaty, pomoże Ci je osiągnąć biblia reklamy i marketingu, którą właśnie trzymasz w ręce. David Ogilvy powiedział o książce Scientific Advertising: „Kto nie czytał tej książki przynajmniej siedmiokrotnie, nie powinien mieć nic wspólnego z reklamą”.

...

Przedmowa wydawcy ( 5 )

Rozdział 1. Jak ustala się prawa reklamy ( 7 )

Rozdział 2. Dobra praktyka sprzedaży ( 15 )

Rozdział 3. Oferowanie usługi ( 21 )

Rozdział 4. Reklamy w sprzedaży wysyłkowej ( 25 )

Rozdział 5. Nagłówki ( 33 )

Rozdział 6. Psychologia ( 39 )

Rozdział 7. Podawanie konkretów ( 47 )

Rozdział 8. Opowiadanie pełnej historii ( 53 )

Rozdział 9. Sztuka w reklamie ( 59 )

Rozdział 10. Rzeczy zbyt kosztowne ( 65 )

Rozdział 11. Informacja ( 71 )

Rozdział 12. Strategia ( 77 )

Rozdział 13. Korzystanie z próbek ( 83 )

Rozdział 14. Budowanie kanałów dystrybucji ( 91 )

Rozdział 15. Kampanie testowe ( 97 )

Rozdział 16. Poleganie na pośrednikach ( 103 )

Rozdział 17. Indywidualność ( 107 )

Rozdział 18. Reklamy negatywne ( 111 )

Rozdział 19. Pisanie listów ( 113 )

Rozdział 20. Nazwa, która pomaga ( 117 )

Rozdział 21. Dobry biznes ( 121 )

Biznes » Marketing

https://facebook.com/wiedzanaplus
Alt + 9
Pomoc ( Alt + 0 )
Loading...