Sukces w każdych negocjacjach
Zawiera darmowych rozdziałów: 4 | |
Stron w książce: 72 | Udostępniono darmowych stron: 10 |
Data wydania: 2008-03-17 | Przejdź na stronę księgarni |
Czytano online: 1 | Cena książki drukowanej: 26,70 zł |
Język wydania: Polish | Wydawnictwo: Złote Myśli |
Pobierz pdf | Czytaj online ( Alt+1 ) |
Wszystko, co powinieneś wiedzieć na temat skutecznych negocjacji! Jak to jest, że niektórzy w wyniku pewnych dyskusji osiągają niesamowite rezultaty, a inni muszą za każdym razem godzić się z porażką i ulegać? Czy sukces tkwi we wrodzonym talencie? Nie sądzę...
Jest to z pewnością sztuka. Sztuka, którą każdy ma prawo – i powinien z niego skorzystać - opanować do perfekcji. Choć z drugiej strony perfekcja nie istnieje, więc potraktuj to sformułowanie metaforycznie. Czy zauważyłeś już, jak bardzo ta umiejętność może okazać się dla Ciebie przydatna? Nie ma znaczenia, czy to w pracy, w szkole, czy w domu - negocjujemy zawsze. Możesz negocjować podwyżkę, wyższą ocenę w szkole albo miejsce, gdzie spędzisz z ukochaną wakacje. Najwyższy czas i pora, abyś nauczył się zbierać argumenty oraz wykorzystywał je z korzyścią dla Ciebie.
Z prezentowanej publikacji nauczysz się między innymi takich rzeczy, jak:
- W jaki sposób przygotowywać się do negocjacji zbierając fakty dotyczące tego, co będzie negocjowane.
- Relatywne postrzeganie rzeczywistości, czyli 4 typy ludzi: słuchowy, wzrokowy, ruchowy oraz mieszany.
- Czym jest komunikacja niewerbalna.
- W jaki sposób rozpoznać charakterystyczną dla danego adresata mowę niewerbalną za pomocą tzw. "small talk".
- Trzy żelazne zasady na temat tego, kiedy wolno negocjować i jak wolno negocjować. Poznaj praktyczne rady i zacznij je wykorzystywać już TERAZ!
...
WSTĘP ( 5 )
- UMYSŁ NIE MÓWI NIE! ( 7 )
- SPRÓBUJ TEGO NIE PRZECZYTAĆ! ( 9 )
- ALE ( 11 )
- SPÓJNIKI MAJĄ ZNACZENIE ( 13 )
- IMPLIKACJE ( 15 )
- OKREŚLENIA CZASU ( 20 )
- CHWILO, TRWAJ! ( 23 )
- PORZĄDKUJEMY ( 25 )
- METAFORY ( 27 )
- CYTATY ( 29 )
- PRZYGOTUJ SIĘ DO NEGOCJACJI ( 31 )
-
NEGOCJACJE W PRAKTYCE ( 35 )
- 1. Zmysły ( 36 )
-
2. Relatywne postrzeganie rzeczywistości ( 36 )
- 2.1. Typ wzrokowy (wizualny) ( 37 )
- 2.2. Typ słuchowy (audytywny) ( 37 )
- 2.3. Typ ruchowy (kinestetyczny) ( 38 )
- 2.4. Typ mieszany ( 38 )
- SMALL TALK ( 39 )
- KOMUNIKACJA NIEWERBALNA ( 40 )
- SZCZEGÓŁOWA ANALIZA ZACHOWAŃ ( 42 )
- KLUCZ DO SUKCESU ( 44 )
- KTO PYTA, NIE BŁĄDZI ( 47 )
- ZAKOŃCZENIE ROZMOWY — MOMENT KULMINACYJNY ( 50 )
- WSPOMAGACZE ( 52 )
-
TECHNIKI MANIPULACJI WEDŁUG PROF. ROBERTA CIALDINIEGO ( 54 )
- 1. Wzajemność ( 54 )
- 2. Niedostępność ( 55 )
- 3. Autorytet ( 57 )
- 4. Konsekwencja ( 58 )
- 5. Komplementy ( 60 )
- 6. Społeczny dowód słuszności ( 60 )
- „JA” I „MOJE” ( 63 )
- WYKORZYSTAJ BŁĘDY ROZMÓWCY ( 64 )
- KIEDY WOLNO NEGOCJOWAĆ I JAK WOLNO NEGOCJOWAĆ ( 67 )
- ZAKOŃCZENIE ( 69 )
- BIBLIOGRAFIA ( 70 )
Biznes » Komunikacja i negocjacje