Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
Zawiera darmowych rozdziałów: 20 | |
Stron w książce: 166 | Udostępniono darmowych stron: 25 |
Data wydania: 2008-05-09 | Przejdź na stronę księgarni |
Czytano online: 1 | Cena książki drukowanej: 34,90 zł |
Język wydania: Polish | Wydawnictwo: Złote Myśli |
Pobierz pdf | Czytaj online ( Alt+1 ) |
Dowiedz się, jak sprawić, by Twoje teksty reklamowe hipnotyzowały Twoich klientów, przynosząc Ci co najmniej kilkanaście tysięcy złotych zysku miesięcznie. Zapewne obił Ci się kiedyś o uszy termin "copywriting". Być może też masz już swoje pierwsze kroki w pisaniu ofert reklamowych za sobą. To, że jesteś na tej stronie na 100% oznacza, że coś sprzedajesz lub chcesz sprzedawać. Pytanie tylko, jak skutecznie, wręcz perswazyjnie sprzedawać słowem. W publikacji "Sztuka pisania perswazyjnych tekstów" specjalista, doświadczony copywriter - Piotr R. Michalak dzieli się sekretami swojego warsztatu, byś i Ty mógł zacząć tworzyć naprawdę działające teksty ofert. "To bardzo dziwne, że po przeczytaniu niewinnie wyglądającej książeczki, nagle wyrastają nam pazury drapieżcy chcącego za pomocą opisowego tekstu wyciągnąć więcej przyjemności z życia. Więcej nie zachwalam, kto chce to kupi. Kogo to nie interesuje, niech tak zostanie. Ja tego nie zmienię. Pozdrawiam czytelników Złotych Myśli." G. G. Umiejętność przekonywania to jedna z bardzo ważnych umiejętności życiowych. Jeśli nauczysz się tego przy okazji pisania tekstów perswazyjnych, Twoje maile w życiu prywatnym również będą skuteczniejsze (zresztą nie tylko maile – cała komunikacja), bo będziesz już wiedział, jak oddziaływać na ludzką psychikę, by przekonać czytelnika lub rozmówcę do wykonania korzystnego dla Ciebie działania.
...
WSTĘP? ( 5 )
ZANIM ZACZNIESZ PISAĆ TEKST ( 8 )
- Przekonania genialnego copywritera ( 8 )
- Kto jest Twoim Klientem Idealnym? ( 11 )
- Jaka jest Najbardziej Oczekiwana Akcja? ( 14 )
AIDA: CZTERY KROKI SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI ( 16 )
STRATEGIA, KTÓRA UŁATWI CI NAPISANIE TEKSTU OFERTOWEGO W PRAKTYCE ( 21 )
CIEMNA STRONA MOCY, KTÓREJ NIE NAUCZĄ CIĘ NA ŻADNEJ UCZELNI ( 45 )
JAK PODJĄĆ DECYZJĘ ZA KLIENTA (EMOCJE I PRZEKONANIA) ( 53 )
USUWANIE PRZESZKÓD W DRODZE DO NAJBARDZIEJ OCZEKIWANEJ AKCJI ( 55 )
JAK SPRAWIĆ, BY KLIENCI CI ZAUFALI ( 56 )
- Dowody ( 56 )
- Opinie ( 56 )
- Gwarancje ( 57 )
- Próbki ( 59 )
- Edukacja ( 61 )
- Kawa na ławę ( 62 )
- Eksperckie podejście ( 64 )
- Dowód społeczny ( 65 )
- Fakty ( 66 )
- Podsumowując – zbiór zasad do zastosowania specjalnie dla Ciebie ( 68 )
KILKA UWAG O MYŚLENIU SYSTEMOWYM ( 69 )
JAK DZIAŁA JĘZYK PERSWAZJI ( 71 )
- Trans ( 71 )
- Dopasowanie i prowadzenie ( 72 )
- Wygrany-wygrany ( 74 )
JĘZYK ZMYSŁÓW ( 75 )
- Wzrokowcy, słuchowcy i kinestetycy ( 75 )
- Kolorowe słowa, czyli predykaty ( 77 )
- Skuteczne używanie predykatów ( 78 )
DZIAŁANIE NA EMOCJE ( 90 )
KOTWICZENIE STANÓW ( 100 )
MAGICZNE SŁOWA ( 101 )
- Zaprzeczenia ( 101 )
- „Ale” i „pomimo że” ( 102 )
- „Spróbuj” ( 103 )
- Implikacje ( 104 )
- Implikacje jednoczesności ( 104 )
- Implikacje znaczenia ( 107 )
- Implikacje przyczyny i skutku ( 108 )
- Implikacje warunkowe ( 109 )
- Presupozycje ( 110 )
- Presupozycje dotyczące świadomości ( 111 )
- Presupozycje przymiotnikowe i przysłówkowe ( 112 )
- Tworzenie pozornego wyboru ( 113 )
- Liczebniki porządkowe ( 114 )
- Presupozycje „już” i „jeszcze” ( 115 )
- Presupozycje dotyczące poziomów logicznych ( 115 )
- Ukryte polecenia ( 116 )
- Cytaty ( 117 )
- Tryb przypuszczający ( 119 )
- Wyobraź sobie ( 120 )
- Nieznane możliwości interpunkcji ( 120 )
- Wiesz, jak to jest…? ( 122 )
- Wieloznaczności ( 123 )
- Skojarzenia ( 125 )
CASE STUDY: NASZA WŁASNA OFERTA COPYWRITINGU ( 127 )
NA ZAKOŃCZENIE ( 164 )
Biznes » E-biznes