Sztuka pisania perswazyjnych tekstów

 
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
Zawiera darmowych rozdziałów: 20
Stron w książce: 166 Udostępniono darmowych stron: 25
Data wydania: 2008-05-09Przejdź na stronę księgarni
Czytano online: 1Cena książki drukowanej: 34,90 zł
Język wydania: PolishWydawnictwo: Złote Myśli
Pobierz pdfCzytaj Alt+1Czytaj online
( Alt+1 )

Dowiedz się, jak sprawić, by Twoje teksty reklamowe hipnotyzowały Twoich klientów, przynosząc Ci co najmniej kilkanaście tysięcy złotych zysku miesięcznie. Zapewne obił Ci się kiedyś o uszy termin "copywriting". Być może też masz już swoje pierwsze kroki w pisaniu ofert reklamowych za sobą. To, że jesteś na tej stronie na 100% oznacza, że coś sprzedajesz lub chcesz sprzedawać. Pytanie tylko, jak skutecznie, wręcz perswazyjnie sprzedawać słowem. W publikacji "Sztuka pisania perswazyjnych tekstów" specjalista, doświadczony copywriter - Piotr R. Michalak dzieli się sekretami swojego warsztatu, byś i Ty mógł zacząć tworzyć naprawdę działające teksty ofert. "To bardzo dziwne, że po przeczytaniu niewinnie wyglądającej książeczki, nagle wyrastają nam pazury drapieżcy chcącego za pomocą opisowego tekstu wyciągnąć więcej przyjemności z życia. Więcej nie zachwalam, kto chce to kupi. Kogo to nie interesuje, niech tak zostanie. Ja tego nie zmienię. Pozdrawiam czytelników Złotych Myśli." G. G. Umiejętność przekonywania to jedna z bardzo ważnych umiejętności życiowych. Jeśli nauczysz się tego przy okazji pisania tekstów perswazyjnych, Twoje maile w życiu prywatnym również będą skuteczniejsze (zresztą nie tylko maile – cała komunikacja), bo będziesz już wiedział, jak oddziaływać na ludzką psychikę, by przekonać czytelnika lub rozmówcę do wykonania korzystnego dla Ciebie działania.

...

WSTĘP? ( 5 )

ZANIM ZACZNIESZ PISAĆ TEKST ( 8 )

  • Przekonania genialnego copywritera ( 8 )
  • Kto jest Twoim Klientem Idealnym? ( 11 )
  • Jaka jest Najbardziej Oczekiwana Akcja? ( 14 )

AIDA: CZTERY KROKI SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI ( 16 )

STRATEGIA, KTÓRA UŁATWI CI NAPISANIE TEKSTU OFERTOWEGO W PRAKTYCE ( 21 )

CIEMNA STRONA MOCY, KTÓREJ NIE NAUCZĄ CIĘ NA ŻADNEJ UCZELNI ( 45 )

JAK PODJĄĆ DECYZJĘ ZA KLIENTA (EMOCJE I PRZEKONANIA) ( 53 )

USUWANIE PRZESZKÓD W DRODZE DO NAJBARDZIEJ OCZEKIWANEJ AKCJI ( 55 )

JAK SPRAWIĆ, BY KLIENCI CI ZAUFALI ( 56 )

  • Dowody ( 56 )
  • Opinie ( 56 )
  • Gwarancje ( 57 )
  • Próbki ( 59 )
  • Edukacja ( 61 )
  • Kawa na ławę ( 62 )
  • Eksperckie podejście ( 64 )
  • Dowód społeczny ( 65 )
  • Fakty ( 66 )
  • Podsumowując – zbiór zasad do zastosowania specjalnie dla Ciebie ( 68 )

KILKA UWAG O MYŚLENIU SYSTEMOWYM ( 69 )

JAK DZIAŁA JĘZYK PERSWAZJI ( 71 )

  • Trans ( 71 )
  • Dopasowanie i prowadzenie ( 72 )
  • Wygrany-wygrany ( 74 )

JĘZYK ZMYSŁÓW ( 75 )

  • Wzrokowcy, słuchowcy i kinestetycy ( 75 )
  • Kolorowe słowa, czyli predykaty ( 77 )
  • Skuteczne używanie predykatów ( 78 )

DZIAŁANIE NA EMOCJE ( 90 )

KOTWICZENIE STANÓW ( 100 )

MAGICZNE SŁOWA ( 101 )

  • Zaprzeczenia ( 101 )
  • „Ale” i „pomimo że” ( 102 )
  • „Spróbuj” ( 103 )
  • Implikacje ( 104 )
  • Implikacje jednoczesności ( 104 )
  • Implikacje znaczenia ( 107 )
  • Implikacje przyczyny i skutku ( 108 )
  • Implikacje warunkowe ( 109 )
  • Presupozycje ( 110 )
  • Presupozycje dotyczące świadomości ( 111 )
  • Presupozycje przymiotnikowe i przysłówkowe ( 112 )
  • Tworzenie pozornego wyboru ( 113 )
  • Liczebniki porządkowe ( 114 )
  • Presupozycje „już” i „jeszcze” ( 115 )
  • Presupozycje dotyczące poziomów logicznych ( 115 )
  • Ukryte polecenia ( 116 )
  • Cytaty ( 117 )
  • Tryb przypuszczający ( 119 )
  • Wyobraź sobie ( 120 )
  • Nieznane możliwości interpunkcji ( 120 )
  • Wiesz, jak to jest…? ( 122 )
  • Wieloznaczności ( 123 )
  • Skojarzenia ( 125 )

CASE STUDY: NASZA WŁASNA OFERTA COPYWRITINGU ( 127 )

NA ZAKOŃCZENIE ( 164 )

 

Biznes » E-biznes

https://facebook.com/wiedzanaplus
Alt + 9
Pomoc ( Alt + 0 )
Loading...