Vademecum doradcy ubezpieczeniowego
Zawiera darmowych rozdziałów: 13 | |
Stron w książce: 158 | Udostępniono darmowych stron: 27 |
Data wydania: 2008-05-08 | Przejdź na stronę księgarni |
Czytano online: 1 | Cena ebook: 21,70 zł |
Język wydania: Polish | Wydawnictwo: Złote Myśli |
Pobierz pdf | Czytaj online ( Alt+1 ) |
Wszystko, co powinieneś wiedzieć, aby zwiększać swoją skuteczność i zarabiać więcej.
Poznaj ścieżkę sprzedaży i listę obiekcji, na które natyka się każdy doradca. Publikacja pokazuje, jak przebić się przez te obiekcje. To dlatego przeznaczona jest dla każdego agenta i niemal każdego handlowca.
„Vademecum Agenta Ubezpieczeniowego” to obowiązkowa lektura dla tych, którzy chcą odnieść sukces w zawodzie doradcy finansowego. Czerpanie z bogatych doświadczeń autora ułatwia kontakt z klientami oraz pokazuje, jak stać się godnym zaufania doradcą.
Czego dowiesz się z publikacji?
- Jak wprowadzić się w dobry nastrój pomocny przy spotkaniach z klientami.
- Jak zmienić tryb życia i stać się bardziej zdyscyplinowaną osobą.
- Jak uzyskać entuzjazm i radość z wykonywanej pracy.
- Jak nie przejmować się nieudanymi spotkaniami i wyciągać z nich konstruktywne wnioski.
- Jak rozwiać obiekcje klienta.
- Jak nie zniechęcać się „czarnymi seriami”.
- Jak pozbyć się uczucia, że jest się intruzem.
- Jak przyjąć profesjonalną postawę.
„Postanowiłem przedstawić w sposób przejrzysty i zrozumiały wszystko, co uważam za niezbędne w zawodzie sprzedawcy: pracującego w handlu obwoźnym, na straganie, w supermarkecie czy też w ubezpieczeniach. Wiem, że zawsze to człowiek jest początkiem i końcem każdej transakcji finansowej. Człowiek jest istotą oddziałującą na innych i jednocześnie ulegającą również wpływom z zewnątrz. Nie można jednak tego wykorzystywać do złych celów.”
Waldemar Mielczarek – autor publikacji
...
KILKA SŁÓW OD AUTORA ( 7 )
CZAS NA SUKCES ( 10 )
- MOJA DEFINICJA SUKCESU ( 10 )
WPROWADŹ SIĘ W DOBRY NASTRÓJ ( 16 )
-
ZMIEŃ TRYB ŻYCIA ( 19 )
- GODNE ZAPAMIĘTANIA ( 21 )
-
MOTYWACJA ( 21 )
- GODNE ZAPAMIĘTANIA ( 25 )
- CZY MOŻNA UNIKNĄĆ TRUDNYCH DNI? ( 25 )
- GDY CZUJESZ SIĘ JAK INTRUZ ( 30 )
- ZMIANA SPOSOBU MYŚLENIA KLUCZEM DO SUKCESU ( 34 )
PIERWSZY KROK: ROZMOWY TELEFONICZNE ( 38 )
- PRZYKŁAD I: BEZ OFICJALNEGO POLECENIA ( 43 )
- PRZYKŁAD II: Z JAWNEGO POLECENIA ( 45 )
- PRZYKŁAD III ( 46 )
- PRZYKŁAD IV ( 50 )
-
PRZYKŁAD V ( 51 )
- GODNE ZAPAMIĘTANIA ( 52 )
ŚCIEŻKA SPRZEDAŻY ( 53 )
- ROZMOWA TELEFONICZNA ( 53 )
- SPOTKANIE ( 54 )
JAK PRZEKONAĆ KLIENTA DO ZAKUPU SWOJEGO PRODUKTU? ( 62 )
-
ANALIZA FINANSOWA ( 66 )
- GODNE ZAPAMIĘTANIA ( 68 )
-
SPOTKANIE POD TWOJĄ KONTROLĄ ( 72 )
- GODNE ZAPAMIĘTANIA ( 77 )
-
GDY KLIENT MA OBIEKCJE ( 78 )
- OBIEKCJA SZCZEGÓLNA: ZNAJOMY BROKER LUB AGENT UBEZPIECZENIOWY ( 80 )
- OBIEKCJA WIEKU: „JESTEM ZA STARY NA UBEZPIECZENIE” ( 85 )
- POMOCNE ZWROTY I PYTANIA ( 87 )
- „NIE” NIE MUSI OZNACZAĆ ODMOWY ( 90 )
-
ZAMKNIĘCIE SPRZEDAŻY ( 94 )
- PAN „BYĆ MOŻE”, CZYLI PRZYPADEK BARDZO TRUDNY DO ZAMKNIĘCIA SPRZEDAŻY ( 100 )
-
LUDZIE KUPUJĄ LUDZI! ( 103 )
- GODNE ZAPAMIĘTANIA ( 108 )
- ODMOWA PRZYJĘCIA POLISY UBEZPIECZENIOWEJ ( 108 )
TWÓJ RYNEK ( 115 )
- SZUKASZ DALEKO, A KLIENT JEST BLISKO ( 115 )
- POLECENIA ( 116 )
-
ZACZNIJ DOUBEZPIECZAĆ KLIENTÓW ( 118 )
- GODNE ZAPAMIĘTANIA ( 121 )
- PRZYKŁAD PROFESJONALNEGO POSTĘPOWANIA Z KLIENTEM ( 123 )
-
JESZCZE JEDEN PRZYKŁAD DOBREJ OBSŁUGI ( 130 )
- GODNE ZAPAMIĘTANIA ( 133 )
ZŁY MENTOR, CZYLI OSOBA TOKSYCZNA ( 134 )
- CZY ZŁY MENTOR MIAŁ SWÓJ UDZIAŁ W TEJ HISTORII? ( 136 )
RACHUNEK SUMIENIA AGENTA UBEZPIECZENIOWEGO ( 138 )
-
GODNE ZAPAMIĘTANIA ( 138 )
- CZY SZUKASZ NOWYCH ZNAJOMOŚCI? ( 138 )
- CZY PRZYCHODZĄC DO KLIENTA Z PROPOZYCJĄ SPRZEDAŻY SWOJEGO TOWARU CZY TEŻ USŁUGI,POTRAFISZ ZROBIĆ NA NIM DOBRE PIERWSZE WRAŻENIE? ( 139 )
- CZY FAKTYCZNIE UMAWIASZ SIĘ NA SPOTKANIA? ( 139 )
- CZY PRZYCHODZĄC DO KLIENTA NA UMÓWIONE SPOTKANIE, ZAWSZE JASNO OKREŚLASZ, KIM JESTEŚ I JAKI JEST CEL SPOTKANIA? ( 139 )
- CZY KONTAKTUJESZ SIĘ OSOBIŚCIE? ( 140 )
- CZY ZAWSZE ODKRYWASZ, CZEGO KLIENT POTRZEBUJE? ( 140 )
- CZY STARASZ SIĘ, BY KLIENT WIEDZIAŁ, CO DAJE MU JEGO POLISA? ( 141 )
- CZY ZAWSZE JEDZIESZ NA SPOTKANIE PRZYGOTOWANY? ( 141 )
- CZY ZAWSZE CZEKASZ Z ROZMOWĄ O UBEZPIECZENIACH, AŻ OBOJE MAŁŻONKOWIE USIĄDĄ DO STOŁU RAZEM Z TOBĄ? ( 142 )
- CZY BOISZ SIĘ ROZMAWIAĆ NA TEMAT KONKURENCJI? ( 143 )
- CZY ZAWSZE OPIERASZ SPRZEDAŻ NA POTRZEBACH KLIENTA? ( 143 )
- CZY SPRZEDAJĄC UBEZPIECZENIE, ZAWSZE PODKREŚLASZ OCHRONĘ? ( 144 )
- CZY ZAWSZE JESTEŚ OBIEKTYWNY? ( 145 )
- CZY ZAWSZE PREZENTUJESZ KILKA RÓŻNYCH ROZWIĄZAŃ? ( 145 )
- CZY ZAWSZE POLECASZ KONKRETNY RODZAJ UBEZPIECZENIA? ( 145 )
- CZY ZAWSZE UPEWNIASZ SIĘ, ŻE TO, CO NABYŁ KLIENT, ODPOWIADA MU? ( 146 )
- CZY ZAWSZE DOSTARCZASZ POPRAWNYCH I ADEKWATNYCH INFORMACJI? ( 146 )
- CZY CZASAMI OMAWIASZ SZCZEGÓŁY? ( 146 )
- CZY ZAWSZE OMAWIASZ KOSZTY? ( 146 )
- CZY PODCZAS SPOTKANIA MÓWISZ PO POLSKU, ZROZUMIALE? ( 147 )
- CZY KSZTAŁCISZ SWOICH KLIENTÓW? ( 147 )
- CZY JESTEŚ WYSTARCZAJĄCO CIERPLIWY? ( 147 )
- CZY ZAWSZE SPRAWIASZ, BY KLIENCI CZULI, ŻE OTRZYMUJĄ WARTOŚĆ ADEKWATNĄ DO WARTOŚCI ICH PIENIĘDZY? ( 147 )
- CZY NA PEWNO GWARANTUJESZ OBSŁUGĘ WYSOKIEJ JAKOŚCI? ( 148 )
- CZY ZAWSZE BIERZESZ OD KLIENTA POLECENIA? ( 148 )
- CZY JESTEŚ SPRZEDAWCĄ WYSOKIEJ KLASY? ( 149 )
- GODNE ZAPAMIĘTANIA ( 149 )
ZŁOTE ZASADY PROFESJONALNEGO AGENTA ( 150 )
CUDOWNY TEKST ( 152 )
ZAKOŃCZENIE ( 155 )
Biznes » Komunikacja i negocjacje