Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami
Zawiera darmowych rozdziałów: 7 | |
Stron w książce: 248 | Udostępniono darmowych stron: 15 |
Data wydania: 2015-08-20 | Przejdź na stronę księgarni |
Czytano online: 3 | Cena książki drukowanej: 39,90 zł |
Język wydania: Polish | Wydawnictwo: Onepress |
Pobierz pdf | Czytaj online ( Alt+1 ) |
Wprowadzanie nowego — nawet najlepszego — produktu na rynek zawsze wiąże się z niepewnością i dużym ryzykiem. Nigdy nie wiesz, czy znajdą się klienci zainteresowani tym, co chcesz im sprzedać, i czy uda Ci się do nich dotrzeć. Na pewno myślisz, że wśród tysięcy najróżniejszych sposobów zdobywania klientów trudno znaleźć taki, który sprawdzi się w niemal każdej sytuacji... A jednak taki sposób istnieje — i naprawdę działa. Sięgnij po tę książkę i dowiedz się więcej od jej autora: człowieka, który diametralnie zmienił świat marketingu internetowego i własne życie, a swoją rewolucyjną metodę przetestował nie tylko na sobie.
Jeff Walker szczerze, wyczerpująco i na konkretnych przykładach opisuje tu swoją filozofię sprzedawania produktów, zanim jeszcze pojawią się na rynku. Pozwól, by doradził Ci, co musisz zrobić i w jakiej kolejności. Zobacz, jak kontaktować się z potencjalnymi klientami, by zyskać ich sympatię oraz zaufanie, pisać listy sprzedażowe oraz zapowiadać swój produkt. Odkryj także, jak skłonić ludzi, by kupili Twój świetny produkt i byli z niego zadowoleni. Jeff pokaże Ci, jak zacząć od zera i jak zbudować firmę z niczego. Jeśli tylko masz w sobie pasję i chcesz zmienić swoje życie, ta książka Ci w tym pomoże!
- Dzień, w którym zmienił się marketing
- „Tajemniczy” świat marketingu internetowego
- Formuła, za pomocą której wprowadzono na rynek tysiące produktów
- Maszynka do zarabiania pieniędzy: Twoja lista
- Moc listów sprzedażowych
- Broń wywierania masowego wpływu: bodźce mentalne
- Strzał ostrzegawczy: zwiastun zapowiedzi
- Magia zapowiedzi wprowadzenia produktu na rynek
- Odkrywanie kart: finalizacja transakcji
- Jak zacząć od zera: Seed LaunchTM
- Budowanie firmy z niczego: The Business Launch Formula
- Tworzenie biznesu, który będziesz uwielbiać
Jeff Walker — człowiek, który zmienił sposób prowadzenia sprzedaży internetowej. Jeden z czołowych trenerów w dziedzinie przedsiębiorczości i marketingu na świecie. Więcej informacji na temat Jeffa znajdziesz na jego blogu: www.JeffWalker.com.
Jeff Walker zapozna nas w darmowym rozdziale z początkiem własnej historii poświęconej biznesowi w Internecie oraz dlaczego wybrał taki sposób zarabiania pieniędzy.
Do czytelnika (15)
1. Ojciec zajmujący się domem i sześciocyfrowa suma w siedem dni (19)
- Weź sprawy w swoje ręce i rzuć etat (21)
- Jak wzbogaciłem się na pomaganiu innym w bogaceniu się (22)
- Zasady się zmieniły (24)
- Czasy milionowych zarobków (25)
- Dzień, w którym zmienił się marketing (27)
- Dosyć o mnie, co z Tobą? (31)
2. Od bonów żywnościowych do sześciocyfrowej sumy: jak działa formuła wprowadzania produktu na rynek (35)
- Twarde lądowanie (37)
- Zwycięstwo wyrwane losowi z gardła (37)
- Ostrzeżenie przed wielkimi kwotami (39)
- Tajemniczy świat marketingu internetowego (40)
- Formuła, za pomocą której wprowadzono na rynek tysiące produktów (42)
- Zmień marketing w wydarzenie (44)
- Prowadź z odbiorcami rozmowę (46)
- Sekwencje działań, historie i bodźce (47)
- Historia: jak ludzie się komunikują (49)
- Ostatni kawałek układanki: bodźce mentalne (50)
- Podsumowanie (51)
3. Maszynka do zarabiania pieniędzy: Twoja lista (53)
- Świetna strategia (55)
- Co ze spamem? (57)
- Twoja lista nie jest jakąś tam strategią - to ta strategia (58)
- Co z mediami społecznościowymi? (60)
- Kupujący jest ważniejszy (61)
- Jak utworzyć listę? (63)
- Jak skłonić ludzi do dołączenia do Twojej listy? (64)
- Chcesz mieć listę? Działaj! (71)
4. Seria listów sprzedażowych: jak bić rekordy sprzedaży, nie będąc nachalnym (73)
- Stare narzędzie, nowe zyski (75)
- Seria listów sprzedażowych (76)
- Przesiadka z maszyny torowej do superekspresu (77)
5. Broń wywierania masowego wpływu: bodźce mentalne (87)
- Skuteczne wywieranie wpływu to duża odpowiedzialność (88)
- Sekwencjonowanie bodźców: wyższy stopień wtajemniczenia (97)
6. Strzał ostrzegawczy: zwiastun zapowiedzi (101)
- 10 pytań przed przygotowaniem zwiastuna (102)
- Moja ulubiona strategia stosowana w zwiastunie zapowiedzi (105)
- Krótkie ogłoszenie i prośba o przysługę (106)
- 110 tysięcy dolarów, siedząc w szlafroku (112)
7. Sprzedaj im to, czego oczekują: magia zapowiedzi wprowadzenia produktu na rynek (115)
- Użycie broni palnej w walce na noże (118)
- Kup mój produkt, kup mój produkt, kup mój produkt! (119)
- Seria zapowiedzi wprowadzenia produktu na rynek (120)
- Odcinek 1. Możliwości (zmiany na lepsze) (122)
- Odcinek 2. Przemiana (125)
- Odcinek 3. Doświadczenia użytkownika (127)
- Harmonogram publikowania zapowiedzi wprowadzenia produktu na rynek (129)
- Jedna rzecz decydująca o powodzeniu przedsięwzięcia (130)
8. Pokaż mi pieniądze: czas wprowadzić produkt na rynek (133)
- Perspektywa astronauty (137)
- Już tu są... i chcą kupować (138)
- Dzień wprowadzenia produktu na rynek (139)
- Obserwowanie napływających zamówień (141)
- Strategia otwartego koszyka (142)
- Wielkie zamknięcie (143)
- Między otwarciem a zamknięciem (145)
- Gdy coś idzie niezgodnie z planem (146)
- Gdy nikt nie kupuje (148)
- Co robić po wprowadzeniu produktu na rynek - kontynuacja (149)
9. Jak zacząć od zera: Seed LaunchTM (151)
- Wypłata przed powstaniem produktu (152)
- Kiedy dopiero zaczynasz (153)
- Katastrofy zdarzają się w słoneczne piątkowe popołudnia (154)
- Kilka problemów... rozwiązanych! (156)
- Wprowadzenie Twojego produktu na rynek od zalążka (159)
- Od wprowadzenia produktu na rynek od zalążka do imperium (165)
10. Jak zarobiłem milion dolarów: JV Launch (167)
- Pierwszy produkt wprowadzony na rynek w ramach wspólnego przedsięwzięcia (170)
- Dlaczego formuła wspólnych przedsięwzięć jest skuteczna (174)
- Nie testuj na listach wspólników (175)
- Pozyskiwanie wspólników (177)
- Milion dolarów w 53 minuty (179)
11. Budowanie firmy z niczego: The Business Launch Formula (183)
- Naczelny lekarz wojskowy - nie wiesz, kto może oglądać Twoją zapowiedź wprowadzenia produktu na rynek (184)
- Sprawdzona formuła - rozszerzenie (186)
- Formuła rozwijania biznesu (188)
- Od bonów żywnościowych do sześciocyfrowej kwoty (i jeszcze dalej) (188)
- Psi żywot... może być lepszy (190)
- Od absolwenta do magnata nowych mediów (191)
- Wprowadzanie produktów (i nie tylko) na rynek (192)
- Sześć kluczy formuły rozwijania biznesu (192)
- Formuła, która pomogła rozwinąć się wielu firmom (197)
12. Tworzenie biznesu, który będziesz uwielbiać (199)
- "Dlaczego?" (200)
- Przyciągnij klientów, którzy będą Ci odpowiadać (201)
- Sprawdź, co jest za zakrętem (203)
- Grupa mastermind (203)
- Najważniejsza rzecz w biznesie (206)
- Nigdy nie jesteś zbyt dobry na to, żeby się uczyć (207)
- Nie jesteś wyspą (208)
- Twój biznes musi opierać się na informacji (209)
- Osobowe podejście (209)
- Trzymaj się własnych zasad (210)
13. Przepis na dobre życie (211)
- Przeprowadzka do Durango (212)
- Rozpocznij od wizji (214)
- Poczucie bezpieczeństwa przedsiębiorcy (216)
- Ostrzenie piły (216)
- Żyjemy w Himalajach (217)
- Trzymaj się swojej strefy geniuszu (219)
- Twoja najcenniejsza umiejętność (220)
- Klienci, których uwielbiasz (220)
- Nie możesz osiągnąć celu sam (221)
- Magiczne słowo (222)
- Esencja życzliwości (223)
- Dobre życie (225)
- Tańcz i podróżuj dookoła świata (225)
14. Teraz Twoja kolej (227)
- Śmierć procesu wprowadzania produktu na rynek (228)
- Metody się zmieniają, strategia jest wieczna (228)
- Zmień swój komputer w maszynkę do zarabiania pieniędzy (229)
- Mało uczęszczana droga (230)
- Twój pierwszy proces wprowadzenia produktu na rynek (232)
- Długa podróż, która zaledwie się rozpoczęła (233)
Podziękowania (235)
Słowniczek (239)
O autorze (245)
Biznes » Start-up