Błyskawiczny e-mail marketing

 
Błyskawiczny e-mail marketing
Zawiera darmowych rozdziałów: 8
Stron w książce: 155 Udostępniono darmowych stron: 14
Data wydania: 2010-04-28Przejdź na stronę księgarni
Czytano online: 1Cena ebook: 27,00 zł
Język wydania: PolishWydawnictwo: Złote Myśli
Pobierz pdfCzytaj Alt+1Czytaj online
( Alt+1 )

Sekrety szybkiego pisania skutecznych e-maili, które nigdy nie miały być ujawnione.

Jeśli jesteś właścicielem e-biznesu lub sprzedajesz coś w Internecie albo po prostu jesteś osobą, która chce szybko nauczyć się pisać e-maile, które zachęcą klientów do kupna tego, co im zaproponujesz, to może być najbardziej przełomowa publikacja, jaką zdobyłeś. O ile najwięksi marketerzy na całym świecie mówią, że lista mailingowa to najważniejszy element biznesu, to czym w takim razie jest umiejętność komunikowani się z klientami, którzy znajdują się na tej liście?

Nawet wielotysięczna lista subskrybentów nie uczyni Twojego biznesu żyłą złota, jeżeli nie nauczysz się, jak pisać skuteczne mailingi. Jeżeli dodamy do tego fakt, że Dariusz Puzyrkiewicz podpowie Ci, jak Tworzyć piorunujące mailingi w 15–20 minut, to zlekceważenie tej publikacji nie miałoby żadnych logicznych podstaw.

Oto lista sekretów, które autor ujawnia w tej publikacji:

  • Jak wykorzystać 4 proste techniki sprzedaży za pomocą e-maili, które nie zrażają klientów, a wręcz zachęcają ich do otwierania kolejnych wiadomości od Ciebie?
  • Gdzie szukać sprawdzonych pomysłów na skuteczne e-maile, tak by ich pisanie nie zajęło więcej niż 15–20 minut? Zaproponuję Ci 40 pomysłów (z przykładami), które mogą skrócić czas tworzenia wiadomości nawet do 5 minut!
  • Jak i gdzie umieszczać linki w tekście wiadomości, by były najbardziej skuteczne? To tylko część z tego, co już za chwilę możesz wykorzystać w walce o zasoby finansowe Twoich klientów.

Podejmij decyzję, czy chcesz pisać błyskawicznie e-maile, które uczynią Twój biznes maszyną do zarabiania pieniędzy?

...

SZKODA CZASU NA DŁUGIE WSTĘPY ( 5 )

  • Jak korzystać z tego podręcznika? ( 6 )
  • Dla kogo jest ten podręcznik? ( 7 )
  • Jak zacząć zarabiać na tej wiedzy już po godzinie od przeczytania tej książki? ( 8 )

CELE EMAILA ( 10 )

  • Po co piszesz emaile? ( 10 )
  • 3 najważniejsze cele wiadomości email ( 12 )
  • Jak połączyć osobisty charakter listów ze sprzedażą? ( 16 )
  • Unikaj bezpośredniej sprzedaży w emailu! ( 18 )
  • Reguła wzajemności ( 19 )
  • 4 najprostsze taktyki sprzedaży ( 20 )
  • Podsumowanie ( 23 )

NADAWCA ( 24 )

  • Samo imię i nazwisko nie wystarczy ( 27 )
  • Proces budowania pozytywnych skojarzeń u czytelników emaili ( 28 )
  • Czego najbardziej pragną Twoi czytelnicy? ( 31 )
  • 6 prostych sposobów na zdobycie wiedzy o klientach ( 31 )
  • A co, jeśli nic się nie dzieje w mojej branży? ( 35 )
  • Jak budować taką osobistą więź z czytelnikami? ( 37 )
  • 4 podstawowe błędy ( 39 )
  • Szybkie zdobycie zainteresowania i zaufania u subskrybentów ( 42 )
  • Podsumowanie ( 43 )

TREŚĆ EMAILA ( 44 )

  • Co musisz powiedzieć czytelnikowi? ( 45 )
  • 3 sposoby pisania ciekawej treści emaila ( 50 )
  • Dopasuj się do swoich czytelników ( 58 )
  • Porozmawiaj z czytelnikiem ( 62 )
  • Nigdy nie mów wszystkiego ( 63 )
  • Mniej znaczy więcej ( 65 )
  • Postscriptum ( 66 )

OTWARCIE ( 69 )

  • Korzyści ( 70 )
  • Ważni ludzie ( 71 )
  • 40 pomysłów na emaile ( 72 )

WEZWANIE DO DZIAŁANIA ( 96 )

  • Daj powód do natychmiastowego działania ( 98 )
  • Gdzie umieścić linki do strony z ofertą? ( 102 )
  • Jak powinny wyglądać linki? ( 104 )
  • Monitoruj efekty ( 110 )

TEMAT EMAILA ( 113 )

  • Nawiąż kontakt z czytelnikiem ( 113 )
  • Temat emaila musi być powiązany z jego treścią ( 115 )
  • Nie krzycz, jeśli się nie pali ( 116 )
  • 12 propozycji tematów emaili ( 117 )
  • Techniczne porady ( 124 )
  • W jakim formacie wysyłać emaile? ( 124 )
  • Email musi być czytelny ( 127 )
  • Jak często wysyłać emaile? ( 129 )
  • Personalizacja emaili ( 131 )
  • Prawdziwa personalizacja ( 133 )
  • Podpis ( 137 )
  • Dwa typy subskrybentów i jak do nich pisać ( 140 )
  • Najważniejsze przyczyny wypisywania się subskrybentów z list i jak temu zapobiec ( 145 )
  • Dlaczego nie warto przesyłać klientowi oferty bezpośrednio w treści emaila? ( 147 )
  • Oferty umieszczaj na stronie internetowej ( 148 )
  • Za godzinę możesz zacząć zarabiać dodatkowe pieniądze ( 149 )

ZAKOŃCZENIE ( 152 )

Biznes » E-biznes

https://facebook.com/wiedzanaplus
Alt + 9
Pomoc ( Alt + 0 )
Loading...