Dlaczego wyginęły dinozaury?

Darmowy rozdział: Rozdział 2. Idealny, oryginalny proces sprzedaży — zderzenie teorii ( Strona: 41 ) | |
Stron w książce: 224 | Udostępniono darmowych stron: 11 |
Data wydania: 2012-12-12 | Przejdź na stronę księgarni |
Czytano online: 1 | Cena książki drukowanej: 34,90 zł |
Język wydania: Polish | Wydawnictwo: Złote Myśli |
Pobierz pdf | ![]() ( Alt+1 ) |
Dlaczego ludzie kupują i co zrobić, aby kupili właśnie od Ciebie?
Jak sprzedawać z klasą i osiągnąć sukces?
Jak będąc sobą, wygrać na rynku?
Publikacja, którą trzymasz w ręku, skierowana do osób, które chcą zająć się sprzedażą; tych, które już pracują jako handlowcy oraz do tych, które zarządzają sprzedażą. To książka kreśląca karierę ETYCZNEGO HANDLOWCA oraz będąca odpowiedzią na pytanie: jak nie „wyginąć” na rynku sprzedaży, jak się wyróżnić i jak przywiązać do siebie klientów. "Cieszę się, że powstała książka o sprzedaży napisana przez praktyka. Ucząca nie tylko tego, w jaki sposób skutecznie sprzedać produkt, używając narzędzi, ale przede wszystkim jak pracować nad sobą w procesie sprzedaży. Oparta na wartościach i etyce.
To książka, która nadaje sprzedaży ludzki wymiar. Zdradza tajemnice działania ludzkiej natury, która odpowiada za decyzję o sprzedaży. Wskazuje praktyczne przykłady do zastosowania i zawiera cenne ćwiczenia. Z pewnością może stanowić doskonałą inspirację zarówno dla sprzedawców pracujących w korporacjach, jak i dla tych, którzy są przedstawicielami swoich własnych biznesów".
Kamila Rowińska Life&Business Coach
...
Wstęp ( 7 )
Rozdział 1. Nastawienie wewnętrzne ( 14 )
Rozdział 2. Idealny, oryginalny proces sprzedaży — zderzenie teorii ( 41 )
Rozdział 3. Co teraz zrobić? ( 52 )
Rozdział 4. Jak? ( 60 )
Rozdział 5. Rozmowa telefoniczna ( 79 )
Rozdział 6. Spotkanie handlowe (osobiste) ( 100 )
Rozdział 7. Negocjacje cenowe ( 127 )
Rozdział 8. Działania posprzedażowe ( 137 )
Rozdział 9. Wdrożenie nowego handlowca ( 141 )
Rozdział 10. Rozwój ( 158 )
Rozdział 11. Coaching ( 180 )
Rozdział 12. Czas na relaks ( 206 )
Bibliografia ( 219 )
Biznes » Komunikacja i negocjacje