Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone

 
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
Darmowy rozdział:
KROK 1. Wszystko zaczyna się od dopasowania produktu do rynku ( Strona: 31 )
Stron w książce: 144 Udostępniono darmowych stron: 12
Data wydania: 2015-08-13Przejdź na stronę księgarni
Czytano online: 1Cena książki drukowanej: 29,90 zł
Język wydania: PolishWydawnictwo: Helion
Pobierz pdfCzytaj Alt+1Czytaj online
( Alt+1 )

Kim, u diabła, jest growth hacker?

To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym terminem i rewolucyjnym podejściem, które się za nim kryje. Najprościej rzecz ujmując, growth hacker — inaczej: haker wzrostu — to ktoś, kto wyrzucił wszystkie podręczniki z teorią marketingu i zajął się tym, co faktycznie działa, czyli przekonuje klientów do kupna produktu lub usługi. To ktoś, kto nie ma zamiaru wydawać milionów na reklamę telewizyjną i dawać ogłoszeń w gazetach. Woli posłużyć się możliwościami internetu: sprawdzić na małej grupie, czy ogłoszenie w sieci przyciąga uwagę i skłania do kliknięcia, przeanalizować dane z serwisów, przekonać się, ile osób wchodzi na stronę bloga. To właśnie tacy ludzie stoją za sukcesem Hotmaila, Twittera, Instagrama...

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zostać skutecznym hakerem wzrostu, koniecznie przeczytaj tę niewielką książkę, napisaną przez NAPRAWDĘ DOBREGO marketingowca. Dowiesz się z niej, jakie narzędzia, techniki i strategie sprawdzają się najlepiej, jak analizować dane, eksperymentować i wciąż szukać nowych rozwiązań. Z pomocą Ryana Holidaya uda Ci się zbudować wspaniałą machinę, która będzie skutecznie sprzedawać Twoje produkty!

 

  • Haker wzrostu i jego narzędzia
  • Produkt i jego rynek
  • Znajdź haka na wzrost
  • Przemień 1 w 2, a 2 w 4 — wirusowość
  • Zamykanie pętli: retencja i optymalizacja
  • Moje nawrócenie: stosowanie teorii w praktyce
  • Słowniczek hakera wzrostu
  • Najczęściej zadawane pytania
  • Jak zostać hakerem wzrostu: kolejne kroki
  • Nie przepłacaj – zastosuj to, co działa!

 

Ryan Holiday — strateg medialny, autor wielu publikacji o strategii i biznesie. Przez wiele lat był dyrektorem ds. marketingu w firmie American Apparel i twórcą błyskotliwych kampanii reklamowych. Jego książka Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami stała się bestsellerem i jest obecnie lekturą obowiązkową na wielu uczelniach całego świata. Dziś Ryan jest dziennikarzem tygodnika „New York Observer”, pisuje także do „Thought Catalog”.

W darmowym rozdziale autor przedstawia przykłady firm, które dopasowały się do rynku i odniosły sukces. Przeanalizowano przykład firmy Airbnb.

Objaśnia również jak uzyskać dopasowanie produktu do rynku.

Wstęp od polskiego wydawcy (11)

Wprowadzenie (15)

Krok 1. Wszystko zaczyna się od dopasowania produktu do rynku (31)

Krok 2. Znajdź haka na wzrost (45)

Krok 3. Przemień 1 w 2, a 2 w 4 - wirusowość (61)

Krok 4. Zamykanie pętli: retencja i optymalizacja (73)

Moje nawrócenie: stosowanie teorii w praktyce (87)

Dodatek specjalny (101)

Posłowie (103)

Słowniczek hakera wzrostu (111)

Najczęściej zadawane pytania (121)

Jak zostać hakerem wzrostu: następne kroki (131)

Podziękowania (137)

Przypisy (139)

Biznes » E-biznes

https://facebook.com/wiedzanaplus
Alt + 9
Pomoc ( Alt + 0 )
Loading...