Halo? Sprzedaż!
Darmowy rozdział: Część 8. Słyszę cię pierwszy raz, a mam wrażenie, jakbyśmy znali się całe życie ( Strona: 99 ) | |
Stron w książce: 144 | Udostępniono darmowych stron: 14 |
Data wydania: 2013-10-15 | Przejdź na stronę księgarni |
Czytano online: 2 | Cena książki drukowanej: 37,00 zł |
Język wydania: Polish | Wydawnictwo: Złote Myśli |
Pobierz pdf | Czytaj online ( Alt+1 ) |
"Halo? Sprzedaż!" to poradnik nowej psychologii sprzedaży, który sprzeciwia się bezemocjonalnym, nieelastycznym gotowcom mechanicznego i automatycznego sprzedawania. Jego zadaniem jest zainspirować czytelnika do inteligentnej i zorientowanej na człowieka sprzedaży, w której relacja między ludźmi daje podwalinę pod długoterminowy sukces. Tylko ludzka sprzedaż przez telefon buduje prawdziwą wartość i przewagę rynkową oferowanej marki. Zawarte tutaj wskazówki i inspiracje przeniosą sprzedaż czytelnika oraz zdolności wywierania wpływu na nowy, jeszcze wyższy poziom skuteczności. Taki, z którego nie chce się już wracać.
Autor poradnika, Aleksander (Olek) Sienkiewicz, od lat związany jest ze sprzedażą, marketingiem i zarządzaniem. Podczas swojej kariery sprzedawał zarówno w kanale B2B, jak i B2C. Na długiej liście produktów i usług, które sprzedawał, znalazły się m.in.: usługi reklamowe, czasy antenowe, produkty licencyjne, praca tymczasowa i doradztwo personalne, produkty ekologiczne, szkolenia, usługi konsultingowe, produkty kosmetyczne i wiele innych.
Nieustanny pasjonat skutecznej komunikacji reklamowej w myśl idei, którą przemyca we wszystkich swoich realizacjach: „Wyróżniaj się i doradzaj z elegancją”. Na co dzień trener sprzedaży i motywacji osiągnięć, współpracujący z firmami zarówno z polskim, jak i zagranicznym kapitałem. Autor unikatowych szkoleń z zakresu nowej psychologii sprzedaży (m.in.: 5 Kroków Skutecznej Sprzedaży, SuperSeller 1, 2) oraz poczytnych artykułów, publikowanych w portalach poświęconych sprzedaży i zarządzaniu. Ma na swoim koncie szkolenia realizowane poza granicami Polski, podczas których na sali miał okazję pracować z uczestnikami z całego świata.
Właściciel firmy doradczo-szkoleniowej, działającej pod marką OlekSienkiewicz.pl, partner zarządzający w wielu biznesowych inicjatywach, m.in. współorganizator jednego z pierwszych i największych w Polsce eventów motywacyjnych. Prywatnie mąż, ojciec i pasjonat motoryzacji.
...
Przedmowa ( 5 )
Wstęp ( 7 )
Część 1. Na dobry początek ( 10 )
Część 2. Niewidzialna siła, która wprowadzi twoją sprzedaż na wyższy poziom ( 21 )
Część 3. Funkcja nastawienia, czyli lekcja z matematyki sukcesu w sprzedaży ( 34 )
Część 4. Wyposażenie standardowe w salonie skutecznej sprzedaży ( 50 )
Część 5. Sekundy i minuty, od których zależy wszystko ( 61 )
Część 6. Kocham być „odrzucany” — manifest najlepszych sprzedawców! ( 74 )
Część 7. Mówić tak, aby klient uwielbiał słuchać, czyli na czym polega magia skutecznej komunikacji ( 87 )
Część 8. Słyszę cię pierwszy raz, a mam wrażenie, jakbyśmy znali się całe życie ( 99 )
Część 9. Reklamacja dźwignią twojej sprzedaży i zaufania klienta ( 113 )
Część 10. Kilka słów, których świadomość może istotnie pomóc twojej sprzedaży ( 127 )
Część 11. Witaj na kolejnej mecie w drodze po telefoniczny sukces ( 141 )
Biznes » Komunikacja i negocjacje