Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych
Darmowy rozdział: 6. Czynniki decydujące o zysku z aplikacji ( Strona: 71 ) | |
Stron w książce: 136 | Udostępniono darmowych stron: 7 |
Data wydania: 2012-11-16 | Przejdź na stronę księgarni |
Czytano online: 23 | Cena książki drukowanej: 37,00 zł |
Język wydania: Polish | Wydawnictwo: Onepress |
Pobierz pdf | Czytaj online ( Alt+1 ) |
Realne pieniądze z mobilnej platformy
Wiele osób w rynku mobilnym i aplikacjach mobilnych dopatruje się ogromnego potencjału finansowego. I słusznie, ponieważ urządzenia tego typu są znacznie bliżej ludzi niż dawne komputery stacjonarne czy nawet laptopy i notebooki. Towarzyszą ludziom niemal cały czas - dwadzieścia cztery godziny na dobę. Warto to wykorzystać. Dla kogo jest ta książka? Dla każdego, kogo ciekawi potencjał finansowy rynku mobilnego, dla każdego, kogo korci, by zbić na nim fortunę dzięki stworzeniu jednej, przełomowej aplikacji. Żeby nauczyć się, jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych, nie trzeba umieć programować. Wystarczy mieć dobre pomysły, sporo zapału i marzenia.
Ta książka ma jedno zadanie: wprowadzić Cię w świat aplikacji mobilnych od konkretnej strony (finansowej!). Rynek aplikacji mobilnych jest stosunkowo młody, ale już może pochwalić się bogatą historią. Autor tej książki także ma w niej swoje miejsce. Dlatego zaczyna od rysu historycznego, a następnie wymienia i omawia najważniejsze platformy pozwalające dystrybuować aplikacje. Podpowiada, jakie czynniki decydują o powodzeniu aplikacji i jak zaprojektować produkt, tak by na siebie zarabiał. A ponieważ bez dobrej promocji nawet najciekawsze pomysły zaginą w tłumie, podsuwa też najskuteczniejsze sposoby reklamowania aplikacji, które mają przynosić radość użytkownikom i… pieniądze twórcom!
Piotr Stalewski – absolwent informatyki na Politechnice Warszawskiej czynnie działający na rynku aplikacji mobilnych od 2007 roku. Wyróżniany w międzynarodowych konkursach na aplikacje mobilne, organizowanych m.in. przez Nokię (2007) czy Google (ADC2 2009). Studiował w Danii, pracował w międzynarodowych firmach związanych z rynkiem mobilnym (Opera Software), a także pisał własne aplikacje dla różnych platform (Symbian, J2ME, Android, iOS). Posiada rozległą wiedzę z zakresu marketingu, promocji i brandingu mobilnego, mobilnych interfejsów użytkownika, mechanizmów spieniężania na dostępnych platformach mobilnych. Jest współzałożycielem firmy Evil Indie Games, autorem artykułów o rynku aplikacji mobilnych i współtwórcą portalu mobilnidranie.pl. Ponadto jest autorem powieści Kubuś i Templariusze oraz pasjonatem fotografii.
Autor książki w darmowym rozdziale „Czynniki decydujące o zysku z aplikacji", przedstawia nam statystyczne zarobki na aplikacjach mobilnych w postaci czytelnego rysunku piramidy finansowej.
Wstęp (5)
- Poznajmy się - jak to się stało, że zaprzyjaźniłem się z telefonami (9)
- O dwóch grach i dwóch wieczorach przynoszących bogactwo (15)
- Krótka historia rynku mobilnego (21)
- Przegląd platform dystrybucji aplikacji mobilnych (31)
- Wstęp do metod spieniężania aplikacji mobilnych (53)
- Czynniki decydujące o zysku z aplikacji (71)
- Projektowanie aplikacji generujących zysk (79)
- Metody zapewniania ogólnodostępności (95)
- Metody spieniężania w praktyce (105)
- Marketing wbudowany (119)
- Marketing ogólny na rynku mobilnym (127)
- Podsumowanie (131)
Biznes » E-biznes