Magia Perswazji

 
Magia Perswazji
Zawiera darmowych rozdziałów: 2
Stron w książce: 303 Udostępniono darmowych stron: 26
Data wydania: 2009-03-11Przejdź na stronę księgarni
Czytano online: 3Cena książki drukowanej: 39,90 zł
Język wydania: PolishWydawnictwo: Złote Myśli
Pobierz pdfCzytaj Alt+1Czytaj online
( Alt+1 )

Jak być magikiem perswazji i opanować do perfekcji skuteczne wywieranie wpływu na ludzi?

 

Aby stać się magikiem perswazji, musisz nauczyć się działać tak, jak działa magik. Musisz nauczyć się wykorzystywać ludzkie myślenie, instynkty, które pozwolą Ci świadomie kierować zachowaniem innych osób, jednocześnie nie wzbudzając w nich żadnych podejrzeń.

 

Tego właśnie możesz się dowiedzieć i nauczyć:

  • Jak skutecznie destabilizować przekonania innych osób, czyli co zrobić, aby przekonać innych do swoich racji.
  • Jak wydawać innym osobom ukryte polecenia i sprawiać, że będą mieli je ochotę wykonywać zupełnie nieświadomie.
  • Zaskakujące polecenie, które automatycznie wprowadzi większość Twoich rozmówców w stan silnej podatności na perswazję.
  • Jak łatwo rozpalać silne pożądanie do kupienia Twoich towarów u trudnych klientów.
  • Jak szybko i skutecznie poradzić sobie z osobami, które są nastawione na „nie” do Twoich propozycji.
  • Skuteczny sposób na zainteresowanie klienta nawet takimi tematami, które wydają mu się wyjątkowo nudne.

 

"Dobra książka, zawierająca sporo technik perswazji, które może wykorzystać każdy niezależnie od wykonywanej profesji. Dobry poradnik dla sprzedawców! Polecam zapoznanie się z tą pozycją!"

A. M.

 

Darmowe rozdziały:

  • Oto uczucie, które sprawia, że klienci mają ochotę kupować nawet to, co wydawało
    im się zupełnie nieciekawe (udostępniono fragment rozdziału)
  • Co działa nawet jeszcze wspanialej niż uczucie ciekawości? (udostępniono fragment rozdziału)

Wstęp (5)

CIEKAWOŚĆ (6)

  • Oto uczucie, które sprawia, że klienci mają ochotę kupować nawet to, co wydawało
    im się zupełnie nieciekawe (7)
  • Co działa nawet jeszcze wspanialej niż uczucie ciekawości? (52)
  • Twoje prezentacje są już dobre i ciekawe? Oto, jak w prosty sposób mogą stać się po
    prostu genialne (72)
  • Jak łatwo rozpalać silne pożądanie u trudnych klientów? (101)
  • Jak z powodzeniem wykorzystać zasadę rosnącej niedostępności w uwodzeniu? (108)
  • Najskuteczniejsza technika prezentacji, która da Ci praktycznie stuprocentową skuteczność (117)

DOPASOWANIE (134)

  • Jak wywierać silny wpływ na inne osoby w zupełnie podświadomy sposób? (135)
    • Dopasowanie za pomocą gestów (143)
    • Dopasowanie za pomocą sposobu mówienia (145)
    • Dopasowanie werbalne (148)
    • Dopasowanie oddechem (163)
    • Dopasowanie mentalne (166)
    • Co dalej, czyli technika prowadzenia (169)

WARTOŚCI (173)

  • Oto skuteczna technika perswazyjna, którą Twoi rozmówcy będą uwielbiali! (174)
  • Czy byłoby fair/w porządku, gdybym stwierdził/powiedział w tym momencie, że (197)
  • Załóżmy, że… (efekt Twojej perswazji), to co ma w tym momencie dla Pana/Pani największe znaczenie? (206)
  • Co by się wydarzyło, gdyby (Twój cel), ponieważ (wartość rozmówcy)? (210)

EKSTRA!!  (214)

  • Jak skutecznie wydawać innym osobom ukryte polecenia i sprawiać, że będą mieli je ochotę wykonać zupełnie nieświadomie? (215)
  • Ukryte polecenia oparte na wieloznacznościach (217)
  • Zaskakujące polecenie, które automatycznie wprowadzi większość Twoich klientów w stan silnej podatności na perswazję (225)
  • Ukryte polecenia oparte na cytatach (231)
  • Jak szybko i skutecznie poradzić sobie z osobami, które są nastawione na „nie” do Twoich propozycji? (236)
  • Skuteczny sposób na zainteresowanie klienta nawet takimi tematami, które wydają mu się wyjątkowo nudne (239)
  • Najskuteczniejsze techniki zamykania sprzedaży (243)
    • Zamknięcie „Na szczeniaczka” (243)
    • Jak zamykać sprzedaż, jeśli klient jest zaskoczony ceną? (247)
    • „Przekonująca strategia” (250)
    • Zamknięcie typu „Ben Franklin” (254)
  • Jak poradzić sobie z klientem, który na koniec spotkania mówi, że musi się jeszcze zastanowić? (257)
    • 1. Postawa (257)
    • 2. Ciekawa prezentacja (258)
    • 3. Kolejna technika, która świetnie działa w takiej sytuacji wymaga umiejętności aktorskich oraz pewności siebie (258)
    • 4. Technika, która polega na tym, żeby pozornie źle odczytać intencje klienta, który mówi, że musi się jeszcze zastanowić (259)
    • 5. Metoda á la Jeffrey Gitomer (260)
    • 6. Antycypacja (261)
  • Jak skutecznie destabilizować przekonania innych osób (nawet zawodowych negocjatorów)? (263)
    • Zamiana ramy czasowej (269)
    • Model świata (274)
    • Uszczegółowienie (276)
  • Jak w legalny i niebudzący podejrzeń sposób zniszczyć konkurencję w oczach klienta, który ją kocha?  (280)

Biznes » Marketing

https://facebook.com/wiedzanaplus
Alt + 9
Pomoc ( Alt + 0 )
Loading...