Psychologia sprzedaży telefonicznej

Zawiera darmowych rozdziałów: 3 | |
Stron w książce: 89 | Udostępniono darmowych stron: 11 |
Data wydania: 2016-12-09 | Przejdź na stronę księgarni |
Czytano online: 3 | Cena ebook: 19,90 zł |
Język wydania: Polish | Wydawnictwo: Złote Myśli |
Pobierz pdf | ![]() ( Alt+1 ) |
Większości osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą albo dopiero aspirują do miana sprzedawców, na samą myśl o wykonaniu połączenia do tzw. "zimnego" klienta, serce zaczyna mocniej walić, ręce zaczynają się pocić i przyspiesza oddech.
W głowie pojawiają się obawy, co klient powie, czy będzie zdenerwowany, czy będzie dla mnie miły, jak mnie potraktuje. Pojawia się lęk związany z poczuciem odrzucenia i strach przed poniesieniem porażki. W efekcie po kilku odmowach ze strony klienta stwierdzasz, że się do tego nie nadajesz i przestajesz dzwonić. Coś Ci to przypomina?
Nie obiecuje Ci, że po przeczytaniu tej książki Twoje wszystkie lęki, obawy i strach znikną całkowicie, ale mogę Ci zagwarantować, że kiedy będziesz stosować się zawartych w niej wskazówek i korzystać z podanych przeze mnie technik, to Twoje efekty w sprzedaży będą wzrastać wraz z każdym dniem.
W książce tej przeprowadzę Cię suchą nogą przez proces sprzedaży. Pomogę Ci zrozumieć, czym jest sprzedaż i dlaczego, aby sprzedawać skutecznie, powinieneś stać się ekspertem od psychologii sprzedaży.
Z tej książki dowiesz się:
- Jaką postawą wyróżniają się najlepsi sprzedawcy,
- Jak budować pierwsze wrażenie w rozmowie,
- Jak wzbudzić zainteresowanie u potencjalnego klienta już w pierwszej minucie rozmowy,
- Jakie jest 10 najlepszych technik prezentowania produktu przez telefon,
- Jakich błędów nie popełniać w rozmowie z klientem,
- Poznasz 6 arcyważnych elementów, które powinna zawierać każda rozmowa telefoniczna,
- Pokażę Ci 3 najlepsze metody zamykania sprzedaży wszechczasów.
Z darmowych rozdziałów dowiemy się, dlaczego warto zostać sprzedawcą telefonicznym i od czego zacząć rozmowę z klientem (sprzedaż telefoniczna techniki).
Darmowe rozdziały:
- Przedmowa
- 1. Czym jest psychologia sprzedaży telefonicznej?
-
2. Zanim podniesiesz telefon – postawa (fragment)
Przedmowa (4)
1. Czym jest psychologia sprzedaży telefonicznej? (7)
2. Zanim podniesiesz telefon – postawa (12)
3. Pierwsze wrażenie (17)
4. Hak na uwagę (23)
5. Najlepsze techniki sprzedaży telefonicznej (25)
- 5.1. Technika kanapki (25)
- 5.2. Technika wizualizacji (28)
- 5.3. Technika minimalizacji (30)
- 5.4. Pozorny wybór (31)
- 5.5. Budowanie potencjału reakcji (33)
- 5.6. Technika dozowania oferty (36)
- 5.7. Technika kontrastu (41)
- 5.8. Technika niedostępności (45)
- 5.9. Cecha – korzyść – wyobrażenie (47)
- 5.10. Badanie potrzeb (50)
6. Największe błędy w sprzedaży przez telefon (54)
- 6.1. Rozmowa z robotem (55)
- 6.2. Parajęzyk (56)
- 6.3. Rezygnowanie z klienta (57)
- 6.4. Brak entuzjazmu (58)
- 6.5. Niesłuchanie klienta (61)
7. Sześć arcyważnych elementów skutecznych rozmów telefonicznych (64)
- 7.1. Uśmiech (64)
- 7.2. Głos (66)
- 7.3. Parafraza (69)
- 7.4. Wizualizacja (71)
- 7.5. Pytania (72)
- 7.6. Transformacja (75)
8. Czego nigdy nie mówić w trakcie rozmowy? (79)
9. Trzy najlepsze techniki zamykania sprzedaży wszech czasów (82)
- 9.1. „Proszę nas wypróbować” (85)
- 9.2. Zamknięcie prowadzące (86)
- 9.3. Sprzedaż autoryzowana (87)
Zakończenie (88)
Biznes » Komunikacja i negocjacje