Psychologia sprzedaży telefonicznej

 
Psychologia sprzedaży telefonicznej
Zawiera darmowych rozdziałów: 3
Stron w książce: 89 Udostępniono darmowych stron: 11
Data wydania: 2016-12-09Przejdź na stronę księgarni
Czytano online: 3Cena ebook: 19,90 zł
Język wydania: PolishWydawnictwo: Złote Myśli
Pobierz pdfCzytaj Alt+1Czytaj online
( Alt+1 )

Większości osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą albo dopiero aspirują do miana sprzedawców, na samą myśl o wykonaniu połączenia do tzw. "zimnego" klienta, serce zaczyna mocniej walić, ręce zaczynają się pocić i przyspiesza oddech.

W głowie pojawiają się obawy, co klient powie, czy będzie zdenerwowany, czy będzie dla mnie miły, jak mnie potraktuje. Pojawia się lęk związany z poczuciem odrzucenia i strach przed poniesieniem porażki. W efekcie po kilku odmowach ze strony klienta stwierdzasz, że się do tego nie nadajesz i przestajesz dzwonić. Coś Ci to przypomina?

Nie obiecuje Ci, że po przeczytaniu tej książki Twoje wszystkie lęki, obawy i strach znikną całkowicie, ale mogę Ci zagwarantować, że kiedy będziesz stosować się zawartych w niej wskazówek i korzystać z podanych przeze mnie technik, to Twoje efekty w sprzedaży będą wzrastać wraz z każdym dniem.

W książce tej przeprowadzę Cię suchą nogą przez proces sprzedaży. Pomogę Ci zrozumieć, czym jest sprzedaż i dlaczego, aby sprzedawać skutecznie, powinieneś stać się ekspertem od psychologii sprzedaży.

Z tej książki dowiesz się:

  • Jaką postawą wyróżniają się najlepsi sprzedawcy,
  • Jak budować pierwsze wrażenie w rozmowie,
  • Jak wzbudzić zainteresowanie u potencjalnego klienta już w pierwszej minucie rozmowy,
  • Jakie jest 10 najlepszych technik prezentowania produktu przez telefon,
  • Jakich błędów nie popełniać w rozmowie z klientem,
  • Poznasz 6 arcyważnych elementów, które powinna zawierać każda rozmowa telefoniczna,
  • Pokażę Ci 3 najlepsze metody zamykania sprzedaży wszechczasów.

 

Z darmowych rozdziałów dowiemy się, dlaczego warto zostać sprzedawcą telefonicznym i od czego zacząć rozmowę z klientem (sprzedaż telefoniczna techniki).

Darmowe rozdziały:

  • Przedmowa
  • 1. Czym jest psychologia sprzedaży telefonicznej?
  • 2. Zanim podniesiesz telefon – postawa (fragment)
     

Przedmowa (4)

1. Czym jest psychologia sprzedaży telefonicznej? (7)

2. Zanim podniesiesz telefon – postawa (12)

3. Pierwsze wrażenie (17)

4. Hak na uwagę (23)

5. Najlepsze techniki sprzedaży telefonicznej (25)

  • 5.1. Technika kanapki (25)
  • 5.2. Technika wizualizacji (28)
  • 5.3. Technika minimalizacji (30)
  • 5.4. Pozorny wybór (31)
  • 5.5. Budowanie potencjału reakcji (33)
  • 5.6. Technika dozowania oferty (36)
  • 5.7. Technika kontrastu (41)
  • 5.8. Technika niedostępności (45)
  • 5.9. Cecha – korzyść – wyobrażenie (47)
  • 5.10. Badanie potrzeb (50)

6. Największe błędy w sprzedaży przez telefon (54)

  • 6.1. Rozmowa z robotem (55)
  • 6.2. Parajęzyk (56)
  • 6.3. Rezygnowanie z klienta (57)
  • 6.4. Brak entuzjazmu (58)
  • 6.5. Niesłuchanie klienta (61)

7. Sześć arcyważnych elementów skutecznych rozmów telefonicznych (64)

  • 7.1. Uśmiech (64)
  • 7.2. Głos (66)
  • 7.3. Parafraza (69)
  • 7.4. Wizualizacja (71)
  • 7.5. Pytania (72)
  • 7.6. Transformacja (75)

8. Czego nigdy nie mówić w trakcie rozmowy? (79)

9. Trzy najlepsze techniki zamykania sprzedaży wszech czasów (82)

  • 9.1. „Proszę nas wypróbować” (85)
  • 9.2. Zamknięcie prowadzące (86)
  • 9.3. Sprzedaż autoryzowana (87)

Zakończenie (88)

https://facebook.com/wiedzanaplus
Alt + 9
Pomoc ( Alt + 0 )
Loading...