Scientific Advertising
Zawiera darmowych rozdziałów: 5 | |
Stron w książce: 128 | Udostępniono darmowych stron: 28 |
Data wydania: 2011-10-18 | Przejdź na stronę księgarni |
Czytano online: 2 | Cena książki drukowanej: 29,90 zł |
Język wydania: Polish | Wydawnictwo: Złote Myśli |
Pobierz pdf | Czytaj online ( Alt+1 ) |
Poznaj Claude'a Hopkinsa, nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Co takiego wiedział o tworzeniu reklam, czego nie wiedzą inni? Gdybyś stworzył reklamę, która zdobyłaby najwyższe laury, jakie przyznawane są w reklamowej branży, prawdopodobnie Claude Hopkins nie zainteresowałby się nawet Twoim imieniem. Ale jeśli – z dala od laurów, opublikowałbyś „brzydką” reklamę, której wyniki byłyby lepsze od przeciętnych, Hopkins na pewno nie zaznałby spokoju, dopóki nie poznałby sposobu, w jaki je osiągnąłeś. Tego chciał od reklamy – rezultatów, nie nagród w konkursach. Chciał, aby agencje reklamowe umiały sprzedawać produkty przy pomocy reklamy, zamiast sprzedawać same siebie… reklamodawcom. To oznacza odpowiedzialność. Wymagać, aby reklama sprzedawała towar, który promuje. I żądać monitorowania jej rezultatów. Dlatego tak rzadko dziś mówi się o tym geniuszu reklamy. Kto chciałby stawać każdego dnia twarzą w twarz z rzeczywistym adresatem reklamy – z klientem – i znosić jego niepodważalny i bezwzględny werdykt. Hopkins uważał, że czas spędzony na różne podejrzane teorie reklamy to czas stracony. Ten sam czas poświęcony na sprzedaż w prawdziwym świecie byłby – jego zdaniem – wart wielokrotnie więcej. Jeśli i Ciebie interesują konkretne rezultaty, pomoże Ci je osiągnąć biblia reklamy i marketingu, którą właśnie trzymasz w ręce. David Ogilvy powiedział o książce Scientific Advertising: „Kto nie czytał tej książki przynajmniej siedmiokrotnie, nie powinien mieć nic wspólnego z reklamą”.
...
Przedmowa wydawcy ( 5 )
Rozdział 1. Jak ustala się prawa reklamy ( 7 )
Rozdział 2. Dobra praktyka sprzedaży ( 15 )
Rozdział 3. Oferowanie usługi ( 21 )
Rozdział 4. Reklamy w sprzedaży wysyłkowej ( 25 )
Rozdział 5. Nagłówki ( 33 )
Rozdział 6. Psychologia ( 39 )
Rozdział 7. Podawanie konkretów ( 47 )
Rozdział 8. Opowiadanie pełnej historii ( 53 )
Rozdział 9. Sztuka w reklamie ( 59 )
Rozdział 10. Rzeczy zbyt kosztowne ( 65 )
Rozdział 11. Informacja ( 71 )
Rozdział 12. Strategia ( 77 )
Rozdział 13. Korzystanie z próbek ( 83 )
Rozdział 14. Budowanie kanałów dystrybucji ( 91 )
Rozdział 15. Kampanie testowe ( 97 )
Rozdział 16. Poleganie na pośrednikach ( 103 )
Rozdział 17. Indywidualność ( 107 )
Rozdział 18. Reklamy negatywne ( 111 )
Rozdział 19. Pisanie listów ( 113 )
Rozdział 20. Nazwa, która pomaga ( 117 )
Rozdział 21. Dobry biznes ( 121 )
Biznes » Marketing