Sprzedawaj w sieci!

 
Sprzedawaj w sieci!
Zawiera darmowych rozdziałów: 11
Stron w książce: 192 Udostępniono darmowych stron: 13
Data wydania: 2009-12-15Przejdź na stronę księgarni
Czytano online: 1Cena książki drukowanej: 34,90 zł
Język wydania: PolishWydawnictwo: Złote Myśli
Pobierz pdfCzytaj Alt+1Czytaj online
( Alt+1 )

Załóż wreszcie swój sklep internetowy! Jeżeli jesteś przedsiębiorcą lub poważnie myślisz o zarabianiu w Internecie, to prawdopodobnie już sam tytuł tej książki powinien Cię zelektryzować. Myślę też, że masz świadomość, że tak naprawdę biznesmenów obecnych czasów nie stać na to, aby lekceważyć potęgę handlu internetowego. Jest jednak jeden element, który może Cię usprawiedliwić: chcesz mieć sklep internetowy, ale kompletnie nie wiesz, jak się do tego zabrać. Potrafię Cię zrozumieć, jednak posiadając tę publikację albo samodzielnie założysz sklep, albo dowiesz się, gdzie szukać osoby, która stworzy go dla Ciebie. Jak widzisz, z tą przejrzyście napisaną publikacją nie masz wyjścia. Musisz sprzedawać w sieci!

Zalety sklepu internetowego:

  • Twoje produkty są dostępne 24 godziny przez 7 dni w tygodniu.
  • Cały system działa automatycznie. Ty pracujesz mniej, a zyski rosną.
  • Twój rynek zwiększa się od kilkuset do kilku milionów potencjalnych klientów.

 

„Książka bardzo dobrze wyjaśnia podstawowe pojęcia przy zakładaniu pierwszego e-sklepu i pierwszej działalności. Po przeczytaniu tej książki zdecydowanie zmniejszą się obawy osoby zakładającej działalność gospodarczą i sklep internetowy.”

Artur Balicki, informatyk, przedsiębiorca, zakładam e-sklep

 

Zdobądź publikację, dzięki której wiele osób podjęło decyzję i założyło swój pierwszy sklep internetowy. Dołącz do nich i zacznij zarabiać.

...

WPROWADZENIE ( 7 )

  1. SKLEP INTERNETOWY, CZYLI ELEKTRONICZNA FORMA SPRZEDAŻY ( 8 )
    1. 1. Dlaczego warto założyć sklep internetowy? ( 10 )
    2. 2. Zasięg sklepu internetowego ( 11 )
    3. 3. Sklep internetowy a tradycyjna forma sprzedaży ( 12 )
      1. 3. 1. Jak obsługiwać klienta sklepu internetowego? ( 13 )
      2. 3. 2. Rozmowy telefoniczne ( 14 )
      3. 3. 3. Wiadomości email i komunikatory tekstowe ( 16 )
      4. 3. 4. Podsumowanie ( 17 )
    4. 4. Modele przeprowadzania transakcji w sklepie internetowym ( 18 )
      1. 4. 1. Modele transakcji ( 18 )
      2. 4. 2. Podsumowanie ( 20 )
    5. 5. Czego unikać, aby nie zniechęcać klientów? ( 21 )
      1. 5. 1. Podsumowanie ( 23 )
    6. 6. Regulamin w sklepie ( 24 )
      1. 6. 1. Podsumowanie ( 25 )
    7. 7. Podstawy prawne ( 26 )
    8. 8. Pułapki prawne handlu drogą elektroniczną ( 27 )
      1. 8. 1. Podsumowanie ( 29 )
    9. 9. Psychologia „Kupującego” ( 29 )
      1. 9. 1. Pierwsza strona, czyli pierwsze wrażenie ( 30 )
      2. 9. 2. Grafika sklepu z wbudowanymi elementami reklamy ( 32 )
      3. 9. 3. Rejestracja klienta — kiedy warto ją stosować? ( 32 )
      4. 9. 4. Wpływ aktualności ofert i promocji na ocenę sklepu ( 34 )
      5. 9. 5. Rozmieszczenie elementów sklepu a psychologia mózgu ( 35 )
    10. 10. Badanie konkurencyjności sklepu ( 37 )
  2. URUCHOMIENIE I KONFIGURACJA SKLEPU INTERNETOWEGO ( 39 )
    1. 1. Jaki sklep wybrać? ( 39 )
      1. 1. 1. Sklep szyty na miarę ( 40 )
    2. 2. Domena dla sklepu, czyli adres www ( 41 )
      1. 2. 1. Podsumowanie ( 43 )
    3. 3. Serwer, czyli miejsce na oprogramowanie sklepu ( 44 )
    4. 4. Grafika sklepu, czyli jak dobrać szablon graficzny do branży ( 45 )
    5. 5. Zasady prawidłowego dodawania kategorii i produktów ( 47 )
      1. 5. 1. Prawidłowe tworzeni kategorii i podkategorii ( 47 )
      2. 5. 2. Prawidłowe tworzenie tytułów i opisów produktów ( 48 )
      3. 5. 3. Podsumowanie ( 49 )
    6. 6. Płatności online — przelewy i karty płatnicze ( 49 )
      1. 6. 1. Podsumowanie ( 51 )
    7. 7. Po co tworzyć w sklepie grupy klientów? ( 52 )
    8. 8. Obsługa zamówień w sklepie ( 53 )
    9. 9. Znaczniki META, czyli poprawny tytuł i opis sklepu ( 54 )
      1. 9. 1. Znaczniki ( 55 )
    10. 10. Języki skryptowe, w jakich pisane są sklepy ( 57 )
      1. 10. 1. Wykonywane po stronie użytkownika ( 57 )
      2. 10. 2. Wykonywane po stronie serwera www ( 62 )
  3. PODSTAWY PROMOCJI W INTERNECIE ( 64 )
    1. 1. Kim są klienci sklepów internetowych? ( 64 )
      1. 1. 1. Jak określić grupę targetową? ( 65 )
      2. 1. 2. Podsumowanie ( 66 )
    2. 2. Rodzaje i formy reklamy internetowej ( 67 )
      1. 2. 1. Techniki graficzne dla form reklam ( 68 )
      2. 2. 2. Banery ( 69 )
      3. 2. 3. Mailingi ( 70 )
      4. 2. 4. Reklama w wyszukiwarkach ( 71 )
      5. 2. 5. Pozostałe formy reklam ( 72 )
      6. 2. 6. Podsumowanie ( 74 )
    3. 3. Jak wybrać najskuteczniejszą formę reklamy dla branży? ( 74 )
      1. 3. 1. Modele kampanii reklamowych ( 75 )
      2. 3. 2. Podsumowanie ( 77 )
    4. 4. Sposoby badania skuteczności reklamy ( 78 )
      1. 4. 1. Jak czytać statystyki? ( 78 )
      2. 4. 2. Współczynniki CPC, CTR, CPM, CPA, CR ( 79 )
      3. 4. 3. Podsumowanie ( 80 )
    5. 5. Budowanie skutecznej reklamy ( 81 )
    6. 6. Podstawy pozycjonowania sklepów w wyszukiwarkach ( 81 )
    7. 7. Czym są aukcje internetowe oraz porównywarki cen? ( 84 )
  4. REKLAMA WEWNĄTRZ SKLEPOWA ( 86 )
    1. 1. Rodzaje ofert promocyjnych ( 86 )
      1. 1. 1. Podsumowanie ( 89 )
    2. 2. Jak budować opis produktu promocyjnego? ( 90 )
    3. 3. Ceny o końcówkach z liczbą 9 i 99 ( 91 )
      1. 3. 1. Podsumowanie ( 92 )
    4. 4. Mierzenie skuteczności promocji w sklepie internetowym ( 92 )
      1. 4. 1. Podsumowanie ( 94 )
  5. PRZYSZŁOŚĆ HANDLU ELEKTRONICZNEGO ( 96 )
  6. SZTUKA OFEROWANIA I NEGOCJACJI ( 98 )
    1. 1. Pierwszy kontakt ( 98 )
    2. 2. Przedstawienie oferty i negocjacje ( 99 )
    3. 3. Jak oferować i jak negocjować ( 100 )
      1. 3. 1. Przykład ( 100 )
      2. 3. 2. Podsumowanie ( 104 )
  7. PODSTAWY JĘZYKA HTML, CZYLI PRZYDATNE KOMENDY ( 105 )
    1. 1. O języku ( 105 )
    2. 2. Podstawowe tagi HTML ( 106 )
    3. 3. Tworzenie tabel ( 108 )
      1. 3. 1. Podsumowanie ( 110 )
  8. ZAKŁADANIE FIRMY ( 111 )
    1. 1. REGON, NIP, PKD, Ewidencja działalności ( 111 )
    2. 2. Rodzaje działalności gospodarczej ( 113 )
      1. 2. 1. Jednoosobowa działalność ( 113 )
      2. 2. 2. Spółki — co to jest? ( 113 )
      3. 2. 3. Spółki prawa handlowego ( 114 )
      4. 2. 4. Spółki prawa cywilnego ( 119 )
    3. 3. Pierwsze kroki — czyli gdzie się udać? ( 121 )
    4. 4. Dodatkowe dokumenty przy zakładaniu działalności ( 129 )
    5. 5. Zatrudnianie pracowników ( 132 )
      1. 5. 1. Umowa o pracę ( 133 )
      2. 5. 2. Umowa o dzieło i zlecenia ( 135 )
      3. 5. 3. Kontrakt ( 137 )
      4. 5. 4. Kiedy potrzebni są nam pracownicy? ( 138 )
      5. 5. 5. Podsumowanie ( 143 )
      6. 5. 6. Organizacja zespołu ( 144 )
      7. 5. 7. Rodzaje wynagrodzeń ( 147 )
      8. 5. 8. Podsumowanie ( 148 )
      9. 5. 9. Pozapłacowe motywowanie pracowników ( 149 )
    6. 6. Pomoc dla firm z funduszu UE ( 150 )
      1. 6. 1. Podsumowanie ( 152 )
    7. 7. Wizytówki, logo, gadżety — gdzie ich szukać? ( 153 )
  9. PODSTAWY KSIĘGOWOŚCI ( 156 )
    1. 1. Aktywa, pasywa, bilans — podstawowe pojęcia ( 157 )
    2. 2. Obowiązujące podatki ( 158 )
      1. 2. 1. Typy podatków ( 158 )
    3. 3. Podstawowe zasady rozliczania podatków ( 160 )
      1. 3. 1. Opodatkowanie na zasadach ogólnych ( 160 )
      2. 3. 2. Ryczałt ewidencyjny ( 161 )
      3. 3. 3. Karta podatkowa ( 163 )
    4. 4. Konto firmowe i operacje finansowe ( 165 )
    5. 5. Kasa fiskalna i paragony ( 165 )
    6. 6. Faktury — po co i dla kogo? ( 168 )
    7. 7. Kary skarbowe i kontrole ( 169 )
      1. 7. 1. Podsumowanie ( 171 )
  10. BIZNESPLAN — TWORZENIE ZARYSU I ANALIZA ( 172 )
    1. 1. Co to jest biznesplan? I czy może się przydać? ( 172 )
    2. 2. Od czego zacząć, pisząc biznesplan? ( 173 )
      1. 2. 1. Opis działalności ( 174 )
      2. 2. 2. Opis sposobu organizacji, funkcjonowania i generowania przychodu ( 174 )
    3. 3. Analizy finansowe w biznesplanie ( 177 )
      1. 3. 1. Koszty przedsięwzięcia — sprzęt i personel ( 179 )
      2. 3. 2. Sposoby promocji i pozyskania klienta, szacowanie kosztów reklamy ( 181 )
      3. 3. 3. Szacowanie dochodów, zestawienia i warianty ( 182 )
      4. 3. 4. Obliczenie ryzyka i podsumowanie przedsięwzięcia ( 185 )
    4. 4. Analiza konkurencji ( 186 )
    5. 5. Przedstawianie wyników — prezentacje ( 188 )
      1. 5. 1. Szukamy inwestora ( 189 )
      2. 5. 2. Tworzenie prezentacji multimedialnej i drukowanej ( 190 )
    6. 6. Podsumowanie — czyli czego wystrzegać się, tworząc biznesplan ( 191 )

Biznes » E-biznes

https://facebook.com/wiedzanaplus
Alt + 9
Pomoc ( Alt + 0 )
Loading...